HP DeskJet 959c, driver til OS X?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-06-01 22:28

Hej alle

Ja, kort sagt: er der drivere til HP 959c

Jeg kan ikke finde "959" nogen steder på:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10927

og HP.com - ja jeg kan ikke finde noget der :)

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-06-01 22:51

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

Ups, der var jo allerede en tråd om blækprintere i gang, sorry

Men spørgsmålet gælder stadig, og jeg har et mere. Følger der et USB
kabel med 959c eller skal man selv købe det?

Mojn, Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-06-01 23:22

> [...]

> Men spørgsmålet gælder stadig, og jeg har et mere. Følger der et USB
> kabel med 959c eller skal man selv købe det?

Hmm... det spøjse er, at man slet ikke kan hente nogen Mac-drivere til
denne printer, men i al dokumention er nævn Mac OS 8.5 eller højere.

Enten så er driverne ikke helt klar endnu - det er vist en helt ny model
der afløser DeskJet 950C - eller også følger de kun med på CD indtil
videre. Jeg tror dog ikke, at Mac OS X versionen er klar endnu.

Der følger vist aldrig kabler med printerne i dag.

--
René

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-06-01 23:55

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Men spørgsmålet gælder stadig, og jeg har et mere. Følger der et USB
> kabel med 959c eller skal man selv købe det?

ifølge Nem's webstore følger der hverken kabler med HP eller Epsons
printere.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 28-06-01 17:15

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> ifølge Nem's webstore følger der hverken kabler med HP eller Epsons
> printere.
Da jeg fornylig købte en HP PhotoSmart P1000 hos IT-butikken, var der
vedlagt USB-kabel.

Normalt leveres de uden kabel, så det var flot!

Ebbe

--
Ebbe Dalsgaard
ebbe.dalsgaard@post.tele.dk

Fra : Glenn

Dato : 27-06-01 23:02

> [...]

> Jeg kan ikke finde "959" nogen steder på:
>
> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10927
>
> og HP.com - ja jeg kan ikke finde noget der :)

Prøv denne "http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/getsoftware.cgi", det
er det jeg bruger til min 959Cxi, forresten en kanonn printer.

Glenn

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 28-06-01 06:35

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Ja, kort sagt: er der drivere til HP 959c

Og alle andre HP DeskWriter / DeskJet [der er samme driver der skal
benyttes].
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-06-01 22:06

Tak til alle for godt input og råd.

Jeg endte med en DeskJet 950. WOW det er lækkerhed det hele, find mig
noget mere jeg kan printe ... må printe dette indlæg

Mojn, Thomas

--
99 little bugs in the code, 99 bugs in the code,
fix one bug, compile it again...

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-06-01 22:47

In article <1evscw3.1if23zpmiebduN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> find mig noget mere jeg kan printe

<http://130.227.50.108/mediafiles/newweb/LO-MEDARBEJDERE/1/martin_edlich.
jpg>

Vil pynte på ethvert skrivebord.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-06-01 23:33

> <http://130.227.50.108/mediafiles/newweb/LO-MEDARBEJDERE/1/martin_edlich.
> jpg>
>
> Vil pynte på ethvert skrivebord.

Skrivebord, næhh nej jeg har købt denne

http://frame-express.com/1000.html

Mojn, Thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-06-01 23:58

In article <1evsgqs.18dyrpy1apart4N%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Skrivebord, næhh nej jeg har købt denne
>
> http://frame-express.com/1000.html

Kunne du ikke have printet den ud?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-06-01 00:10

> Kunne du ikke have printet den ud?

Kunne? Den hænger overalt på lokummet!

Mojn, Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-06-01 23:03

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Tak til alle for godt input og råd.
>
> Jeg endte med en DeskJet 950. WOW det er lækkerhed det hele, find mig
> noget mere jeg kan printe ... må printe dette indlæg

Hvad måtte du så hoste op med for den?

--
René

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-06-01 23:33

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Hvad måtte du så hoste op med for den?

1250.-

Mojn, Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-06-01 11:00

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> 1250.-

Det er jo et fund for de penge! Hvor sælger de den så billigt?

--
René

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-06-01 17:36

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Det er jo et fund for de penge! Hvor sælger de den så billigt?

FONA, af alle steder! Den koster 1300.- (sat 600.- ned) men jeg snakkede
ekspedienten til at gi' en taxa hjem

Mojn, Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-06-01 19:45

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> FONA, af alle steder! Den koster 1300.- (sat 600.- ned) men jeg snakkede
> ekspedienten til at gi' en taxa hjem

Tjaa.. nogen enkelte gange kan disse alm. butikker godt hamle op med
priserne på net-butikkerne.

--
René

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-06-01 23:33

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Tak til alle for godt input og råd.
>
> Jeg endte med en DeskJet 950. WOW det er lækkerhed det hele, find mig
> noget mere jeg kan printe ... må printe dette indlæg

Og, lige en tak til Christian Flintrup der faktisk har gjort dette (og
min Intellimouse) muligt

Man må sige det var et godt kort du havde til overs Chris

Mojn, Thomas

Fra : Christian Flintrup

Dato : 30-06-01 00:28

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Og, lige en tak til Christian Flintrup der faktisk har gjort dette (og
> min Intellimouse) muligt
>
> Man må sige det var et godt kort du havde til overs Chris

Selv tak :)
Brug det nu fornuftigt, min dreng!

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-06-01 00:52

Christian Flintrup <junk@osxhacks.com> wrote:

> Selv tak :)
> Brug det nu fornuftigt, min dreng!

Da jeg monterede det svor jeg, at jeg kun ville bruge det til gode
formål. OK det holdt jeg ikke helt, men

Mojn, Thomas