Bedste router fra Cybercity
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-12-06 17:03

Hejsa

Jeg har pt en Zyxel 660 something - den er ikke videre god den fylder sig op
med sessioner og skal slukkes flere gange om ugen... suk..

Nogen der har kendskab til en cc router der rent faktisk virker ? (det er ip
telefoni der fylder dens sessioner op)

Fra : Per JM Olsen

Dato : 28-12-06 23:09

Hej

Jeg har en prestige 2602r-61 den køre uden problemer - jeg har haft cc
telefoni i en lille måned nu.
Det eneste problem var at telefonen var lidt lav ved dem jeg ringede til,
men det blev løst efter at jeg skruede op for phone volume på routeren. Jeg
har en 2/128 forbindelse

--
Med Venlig Hilsen
Per JM Olsen

Mailto:Perjmolsen@gmail.com

Blomstermarken 2
DK-9530 Støvring
Phone:96 86 66 94
Mobile: 61 60 21 05

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-12-06 23:26

"Per JM Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det eneste problem var at telefonen var lidt lav ved dem jeg ringede til,
> men det blev løst efter at jeg skruede op for phone volume på routeren.

Kører ikke CC telefoni - kører blot ip telefoni fra x udbyder...

Kan du ikke være venlig at svare under det du kommentere og klippe din
signatur lidt til.. its BIG..tak

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-12-06 00:19

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> crashed Echelon writing

> Nogen der har kendskab til en cc router der rent faktisk virker ? (det
> er ip telefoni der fylder dens sessioner op)

Linksys AM200 (desuden billig). Det er en NAT-router med indbygget modem.

Eneste minus ved den er én lan port, max 10 manuelle NAT og PAT entries, og
at du ikke kan sætte manuel DNS (CC annoncerer ikke DNS via DHCP). Så
enhederne på indersiden skal enten have IP for DNS fodret manuelt eller du
skal anvende anden enhed som DHCP server.

--
Bjarke Andersen

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 29-12-06 18:29

> Eneste minus ved den er én lan port, max 10 manuelle NAT og PAT entries,
og

Hvad er PAT ?

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 29-12-06 18:25

www.mamegames.dk <leo@leo> skrev 2006-12-29:

> og
>
> Hvad er PAT ?

port address translation.

Thomas

Fra : michael hagelquist

Dato : 30-12-06 01:39

hvor stiller du lydstyrken i routeren til telf

Fra : Per JM Olsen

Dato : 30-12-06 08:09

Hej Michael

Det gør jeg inde i Phone options, der kan du også enable phone 2

http://xxxx.xxxx.xxxx.xxxx/VoIP_Phone.html

Fra : Christian Cederberg

Dato : 02-01-07 22:08

On Sat, 30 Dec 2006 08:09:13 +0100, "Per JM Olsen"
<perjmolsen@hotmail.com> wrote:

>Hej Michael
>
>Det gør jeg inde i Phone options, der kan du også enable phone 2
>
>http://xxxx.xxxx.xxxx.xxxx/VoIP_Phone.html

Ved du også hvor man stiller på Ringevolumen. Efter jeg har fået
Cybercity Telefoni, synes jeg at min telefon ringer væsentligt lavere
end før.
Med venlig hilsen
Christian Cederberg
--
Besøg min side med damplokomotivfotos http://www.damplokomotiv.dk/
The steam locomotive teaches us that there's a viable alternative to the

Fra : Per Olsen

Dato : 03-01-07 21:43

"> Ved du også hvor man stiller på Ringevolumen. Efter jeg har fået
> Cybercity Telefoni, synes jeg at min telefon ringer væsentligt lavere
> end før.

Hej Christian

Det gør jeg desværre ikke, jeg har ingen problemer med ringevolumen, jeg har
en trådløs billig tlf på port1 og en billig fætter på phone 2 det køre fint.

Mvh Per

Fra : Christian Cederberg

Dato : 04-01-07 00:46

On Wed, 3 Jan 2007 21:42:41 +0100, "Per Olsen"

OK. Tak alligevel.
Med venlig hilsen
Christian Cederberg

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-01-07 15:06

"michael hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote in message
> hvor stiller du lydstyrken i routeren til telf

Jeg bruger ikke CC ip telefoni..