news grupper
Fra : Kim Kjærgård

Dato : 14-12-06 09:49

er der nogle der kan fortælle hvad deres opsætning er til at kunne gå på
alt.binaries.??? .... nogle grupper virker fint men ikke den

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-12-06 15:45

Kim Kjærgård wrote:

> er der nogle der kan fortælle hvad deres opsætning er til at kunne gå
> på alt.binaries.??? .... nogle grupper virker fint men ikke den

Cybercity har flyttet de binære grupper til newsbin.cybercity.dk

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kim Kjærgård

Dato : 14-12-06 16:31

den har jeg også prøvet men den kommer stadigvæk ikke op der Lasse ...

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-12-06 20:20

Kim Kjærgård wrote:

> den har jeg også prøvet men den kommer stadigvæk ikke op der

Hvem siger at Cybercity har alt.binaries.* hierarkiet? Det vil jeg ikke
forvente hos en almindelig dansk ISP, og slet ikke med en bare
nogenlunde acceptabel retention og completion. Hvis du er til a.b.*,
hedder løsningen en betalings newsserver....

--
Jesper Lund

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-12-06 20:56

Jesper Lund wrote:

> [...]
> nogenlunde acceptabel retention og completion. Hvis du er til a.b.*,
> hedder løsningen en betalings newsserver....

Jeg kan ihvertfald se alt.binaries.pictures.erotica.redheads herfra.

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-12-06 23:57

Lasse Jensen wrote:

> Jeg kan ihvertfald se alt.binaries.pictures.erotica.redheads
> herfra.

Hvad med grupper som alt.binaries.movies.divx hvor der postes virkelig
mange indlæg hver dag?

--
Jesper Lund

Fra : John Hinge

Dato : 15-12-06 15:59

On 14 dec 2006 Jesper Lund was heard to say:

> Hvad med grupper som alt.binaries.movies.divx hvor der postes
> virkelig mange indlæg hver dag?

Dem kan de fleste ikke profesonelle udbydere godt lide at fjerne,
det er uhyrlige mængder trafik som er svært at forsvare overfor
dem der skal betale gildet.
Betalingsservere derimod, er jo gearede netop til fulde newsfeeds
med tonsevis af trafik.

Et fuldt newfeed er vel efterhånden over de 2 Terabyte i døgnet,
der skal en ret go forretningsmodel til at forsvare den trafik.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-12-06 17:41

On Thu, 14 Dec 2006 09:49:25 +0100, "Kim Kjærgård"
<tenerifa@vip.cybercity.dk> wrote:

> er der nogle der kan fortælle hvad deres opsætning er til at kunne gå på
> alt.binaries.??? .... nogle grupper virker fint men ikke den

Dit spørgsmål har ikke noget med dk.edb.internet.udbydere.xdsl at
gøre. Spørg i dk.edb.internet.software.mail+news eller (hvis du bruger
OE) dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express for spørgsmål
om opsætning og brug af din software.

Hvis du har en idé om, at det er et CyberCity-problem, så spørg i en
CyberCity-gruppe.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.