[Thunderbird]- Rækkefølgen af account i fo~
Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-07 23:26

Hej!

Sidder lige og lader mig irritere over at jeg ikke selv kan bestemme
rækkefølgen af de accounts jeg har i Thunderbird.

Hvordan kan man ændre rækkefølgen?

Har en Gmail konto jeg ikke bruger særlig meget og af en eller anden
grund insisterer TB på at have den øverst i folder listen. Ville
foretrække at have den nederst.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-02-07 01:07

Den 05-02-07 23.26 skrev Palle Jensen følgende:

> Sidder lige og lader mig irritere over at jeg ikke selv kan bestemme
> rækkefølgen af de accounts jeg har i Thunderbird.

Mon ikke udvidelsen Folderpane er svaret på dine bønner:
http://www.chuonthis.com/extensions/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-02-07 23:36

On 06 feb 2007, Kim Ludvigsen wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Mon ikke udvidelsen Folderpane er svaret på dine bønner:
> http://www.chuonthis.com/extensions/

Mon ikke du har helt ret i det.

Tak (for gud ved hvilken gang efterhånden)!

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen