[Xnews] qoute
Fra : Kate

Dato : 04-02-07 22:40

Jeg undres. Jeg har version 2006.08.24, som formentligt er den nyeste.
Når jeg besvarer msg's er der ingen problemer, men hvis jeg vælger at
qoute dele af en tekst i samme besked, så kan Xnews ikke finde ud af
det med æøå.
Jeg har tilføjet disse tre linier i .ini-filen under Compose:
CustomHeader1=*MIME-Version: 1.0
CustomHeader2=*Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
CustomHeader3=*Content-Tranfer-Encoding: 8bit

Jeg mindes ikke om der var disse problemer med den tidligere udgave,
men ror jeg ville have lagt mærke til hvis der var. Er det den løsning
jeg har, at gå tilbage til en tidligere udgave, eller er der noget jeg
kan indstille for at få den til at opføre sig ordentligt?

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-02-07 10:44

Kate skrev:

> [...]
> nyeste. Når jeg besvarer msg's er der ingen problemer, men
> hvis jeg vælger at qoute dele af en tekst i samme besked, så

Så vidt jeg husker er problemet samspillet med riched32.dll. Prøv
at hente den zipfil der linkes til i kommentaren fra 27. marts 2002
(på <http://xnews.newsguy.com/>).

> Jeg har tilføjet disse tre linier i .ini-filen under Compose:
> CustomHeader1=*MIME-Version: 1.0
> CustomHeader2=*Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
> CustomHeader3=*Content-Tranfer-Encoding: 8bit

Det sikrer kun at Xnews angiver de tre headere i egne indlæg - ikke
at programmet benytter det tegnsæt/den kodning som headerne
angiver.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kate

Dato : 07-02-07 11:31

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote in

> Så vidt jeg husker er problemet samspillet med riched32.dll. Prøv
> at hente den zipfil der linkes til i kommentaren fra 27. marts 2002
> (på <http://xnews.newsguy.com/>).

Tak. Jeg havde en riched32.dll fil, men denne er jo meget større og ser
ud til at gøre det rigtigt.
Tak for hjælpen.