Outlook 2007 vs 2003
Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-02-07 13:56

Hvad er nyt i 2007 vs 2003?

Fra : Søren Blom

Dato : 05-02-07 02:06

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev
> Hvad er nyt i 2007 vs 2003?

Jeg har slet ikke være rundt i hele programmet endnu og man skal ikke være i
tvivl om at alle Office programmerne bliver mere og mere knyttet til
hinanden, men jeg skal se om jeg lige kan ridse lidt op.
Af de nyheder jeg ind til videre har bidt mærke i ved Outlook 2007, er.
Det er muligt at tidsbestemme for hvornår en mail bliver sendt.
Man kan tilføje foto til kontaktpersoner, foto bliver vist når man læser
mail far pågældende person.
I oversigten er der kommet et Opgavepanel hvor kalenderen er (og som viser
ens aftaler) og så er der et samlede oversigt over de mail man har sat
opfølgende flag ved.
I foretrukne mapper er der en "ulæst post" trykker man på den, ser man alle
ulæste mail i oversigt, uanset hvilken under mappe de lægger i.
Når man skriver mail og man vælger at bruge Word som editor, så stifter man
bekendtskab med Officepakkens nye brugerfalde, hvilket kan være både godt og
ondt.

Det er sådan lige hvad jeg kan nævne nu og her.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Søren Blom

Dato : 05-02-07 12:00

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev

> [...]
> godt og ondt.
>
> Det er sådan lige hvad jeg kan nævne nu og her.

Glemte at nævne at der er kommet en RSS-læser i Outlook 2007

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-07 14:56

On Mon, 5 Feb 2007 12:00:26 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Glemte at nævne at der er kommet en RSS-læser i Outlook 2007

Ja, ok - det er der jo så også i IE7.X.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-07 14:55

On Mon, 5 Feb 2007 02:05:43 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Jeg har slet ikke være rundt i hele programmet endnu og man skal ikke være i
>tvivl om at alle Office programmerne bliver mere og mere knyttet til
>hinanden, men jeg skal se om jeg lige kan ridse lidt op.

ok....

>Af de nyheder jeg ind til videre har bidt mærke i ved Outlook 2007, er.
>Det er muligt at tidsbestemme for hvornår en mail bliver sendt.

Det kan du også i 2003.

>Det er sådan lige hvad jeg kan nævne nu og her.

Lyder ikke som om det er en opgradering værd.