Forte agent 4.2
Fra : Per H

Dato : 04-02-07 11:47

har lige hentet den sidese nye. ser ud til at der er en del nye
funktioner, som jeg ikke har set før.

nå men jeg mangler et ikon hvor jeg kan se et vindue med alt hvad jeg
har sendt, både mails, og news. jeg har ledt i tools, men kan ik finde
det. ?

Er der ellers andre funktioner, som i kan forslå mig? jeg er ikke så
skrap til det engelske.

Vh Per

Fra : Frank Andersen

Dato : 05-02-07 16:21

Hej

I venstre side øverst skal Du vælge "All Desks"
I "All Folders" skulle der gerne ligge en mappe, der hedder "Sent". Der
finder Du de mails, Du har sendt (både mail og news).

Mvh. Frank

--

Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : Per H

Dato : 05-02-07 17:16

On Mon, 05 Feb 2007 16:21:27 +0100, Frank Andersen
<newsguy@ab-bolignetDOTdk> skrev:

> [...]

i tools / foldermenu. Hvad og hvor bruger man det`/?

man kan markere folder, max 9. men jeg kan ikke se til hvad?

Vh Per

Fra : Frank Andersen

Dato : 06-02-07 16:46

Når Du højreklikker på et indlæg får Du mulighed for at "Move to Folder"
og "Copy to Folder". De grupper/foldere, Du indsætter, vil stå som 1-9 i
den menu, der popper op. Du kan sætte foldere op, Du ofte flytter eller
kopierer indlæg til og blot vælge dem direkte fra menuen i stedet for
at browse efter folderen.

Mvh. Frank

--

Erstat 'DOT' med '.'