E-Mail
webnoob 5265
Windows Mail > stavekontrol ?
Fra : Autocadster

Dato : 03-02-07 13:45

Hvorfor kan man ikke vælge Dansk under sprog i Windows Mail ?

Kan der gøres noget ved det ?

Det er en DK Vista Ultimate

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-02-07 14:09

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev :

>Hvorfor kan man ikke vælge Dansk under sprog i Windows Mail ?

Der skal vel stadig være installeret et program fra office, der
har dansk stavekontrol.

Det kunne så f.eks. være Word.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Autocadster

Dato : 03-02-07 14:35

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Der skal vel stadig være installeret et program fra office, der
> har dansk stavekontrol.
>
> Det kunne så f.eks. være Word.

Har fuld Office pakke

Fra : jstenbak@gmail.com

Dato : 28-02-07 17:52

On 3 Feb., 14:34, "Autocadster" <autocads...@gmail.com> wrote:

> Har fuld Office pakke

Hej
Jeg var installeret Windows Vista og Office 2007, men jeg har IKKE
mulighed for i Windows Mail at vælge dansk stavekontrol - hvordan kan
det ændres?

Fra : Autocadster

Dato : 21-03-07 13:40

Stadigvæk ingen der har luret hvordan man klarer dette problem med ikke at
kunne vælge dansk stavekontrol i Windows Mail, selv om der er installeret
komplet dansk Office pakke ?

Autocadster / 2620

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 21-03-07 17:02

Autocadster skrev

> Stadigvæk ingen der har luret hvordan man klarer dette problem med
> ikke at kunne vælge dansk stavekontrol i Windows Mail, selv om der
> er installeret komplet dansk Office pakke ?

Nu er det jo Vista og WMail og ikke OE! Og der er endnu ikke gjort
mange erfaringer med dem. Tom Koch har skrevet en artikel "Why doesn't
spell check work?" Den handler om XP og OE, men måske kan den hjælpe
dig. Den findes her
http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/oetopten.mspx
thomas

Fra : Autocadster

Dato : 21-03-07 20:57

"ThomasD (dk)" <thomasdue@12move.dk> skrev i meddelelsen
> Autocadster skrev

> Den handler om XP og OE

Og lige præcis derfor hjælper det ikke i en Vista opsætning

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 21-03-07 21:41

Autocadster skrev

> Og lige præcis derfor hjælper det ikke i en Vista opsætning

Nå, men så prøv i news:microsoft.public.outlookexpress.general, der
har de sikkert en løsning.
thomas