X-news indstilling af connections
Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-01-07 19:10

Er jeg total blind (tror jeg nu ikke) eller skjuler X-News
indstillingen for antallet af connections til en given server?

Andersen [ 3650 ]
Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-01-07 22:08

Den 30-01-07 19.10 skrev Andersen [3650] følgende:
> Er jeg total blind (tror jeg nu ikke) eller skjuler X-News
> indstillingen for antallet af connections til en given server?

Det er ikke muligt at ændre antallet. XNews understøtter kun fire
forbindelser, fordi det er, hvad standarden angiver.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-01-07 23:23

> Det er ikke muligt at ændre antallet. XNews understøtter kun fire
> forbindelser, fordi det er, hvad standarden angiver.

Takker. Hvilket program har så denne instillings-feature?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-01-07 23:51

Den 30 jan 2007 skrev Andersen [3650] i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Takker. Hvilket program har så denne instillings-feature?

40tude Dialog

Opsætning:
http://www.usenetmonster.com/HowTo/40tude/Setup.asp
(nederst på siden)