[Thunderbird] nyere versioner
Fra : Palle Jensen

Dato : 30-01-07 10:06

Hey,

hvor finder man nyere versioner af Thunderbird?

Fandt lige et theme jeg ville prøve (og er også interesseret i at
være lidt med fremme med Penelope projektet.) men det kræver at man
er lidt længere fremme i versionerne en 1.5.X

Gnome Thme kræver f.eks. Thunderbird 2.0a1 - 3.0a1 Windows

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Holst

Dato : 30-01-07 10:11

http://www.mozilla.com

> [...]
> er lidt længere fremme i versionerne en 1.5.X
>
> Gnome Thme kræver f.eks. Thunderbird 2.0a1 - 3.0a1 Windows

1.5 er nyeste udgivelse af Thunderbird.

Men der kan da findes betaudgivelser et eller andet sted af en 2.0, men
personligt ville jeg ikke køre med betaudgaver. I en udstrækning er det
at bede om problemer. Men har man mod på det, er det jo ok. Og "a"'et
kunne få en til at tro, at det er en alfaudgivelse, og det gør det jo
næppe bedre. Men vil du have sådanne udgivelser, skal du nok kigge forbi
http://www.mozilla.org i stedet for.

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-01-07 10:25

On 30 jan 2007, Holst wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]

> alfaudgivelse, og det gør det jo næppe bedre. Men vil du have
> sådanne udgivelser, skal du nok kigge forbi

Tak for talen Når jeg nu beder om en beta fordi jeg blandt andet
vil teste Penelope, så er det ikke meget nytte til med dine
advarsler.

Med andre ord: Ved godt hvad det betyder at installere beta software.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Holst

Dato : 30-01-07 10:40

Palle Jensen wrote:

> Med andre ord: Ved godt hvad det betyder at installere beta software.

Men så god fornøjelse med det. Det er jo altid rart, at nogen tester
softwaren, end vi andre mere dødelige brugere begynder at bruge det.

Det er også lidt sjovt at bruge betaversioner. Gjorde det meget i gamle
dage, men i dag er min computer i voldsom grad bare en brugsgenstand,
der gerne skal virke hele tiden, for jeg har ikke tid til den store
eksperimenteren længere.

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-01-07 10:44

> Men så god fornøjelse med det. Det er jo altid rart, at nogen
> tester softwaren, end vi andre mere dødelige brugere begynder at
> bruge det.

Præcis. Og nysgerrighed fører tit en ud på spændende eventyr (og
kedelige reinstallations hyggestunder

> [...]
> brugsgenstand, der gerne skal virke hele tiden, for jeg har ikke
> tid til den store eksperimenteren længere.

Drive ghosts kan jo gøre livet lidt nemmere hvis man er den
eksperimentielle type.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Holst

Dato : 30-01-07 11:16

Palle Jensen wrote:

> Drive ghosts kan jo gøre livet lidt nemmere hvis man er den
> eksperimentielle type.

Hvad er drive ghosts?

Min "eksperimentelle" periode var fra 1987 til omkring 1997, hvor min
Amiga blev udsat for mangt og meget. Frem til 2004 var min Amiga bare en
brugsgenstand, der skulle klare nogle opgaver. I 2004 skiftede[1] jeg
den ud med en Windows-baseret computer, og den er der heller ikke blevet
eksperimenteret på. Jeg har ikke tiden til det længere, og derfor skal
min computer altid gerne virke, når jeg skal bruge den.

[1] Skiftede er jo så meget sagt, for Amiga'en står jo stadig på hylden
ved siden af skærmen og bliver lejlighedsvis tændt, når jeg mangler et
gammelt dokument.

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-01-07 13:47

> Hvad er drive ghosts?

Drive ghost, Drive Image, System Restore. Kært barn osv....

Et fuldstændigt billede af en hel partition. Så kan du smadre løs på
din PC og går det galt loader du bare hele partitionen tilbage, og
der er ingen skade sket.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-01-07 10:28

On 30 jan 2007, Palle Jensen wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> hvor finder man nyere versioner af Thunderbird?

Dem finder du her gamle ven:

http://www.mozilla.com/en-US/thunderbird/releases/2.0b1.html

--
Venlig hilsen / Regards