Outlook Express vil komprimere mine mails
Fra : Michael

Dato : 29-01-07 12:35

Hej,

Mit Outlook Express bliver ved, hver gang jeg lukker det, med at poppe
op med en besked om at den vil kompresse min mails og den giver mig ikke
mulighed for at engang for alle at sige nej tak. Jeg kan ikke finde
noget sted inden i programmet som giver mig mulighed for at slå det fra.
Er der nogen af jer som ved hvordan jeg slår det fra, evt. via Regbasen?

--
/michael

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-01-07 12:52

"Michael" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted inden i programmet som giver mig mulighed for at slå det fra. Er der
> nogen af jer som ved hvordan jeg slår det fra, evt. via Regbasen?

Nye Tider OE vil nu komprimere hvergang du har brugt OE hundrede gange, man
kan nulstille den inde i reg databasen jeg kan bare ikke lige huske strengen
men så tæller den bare forfra til 99. måske du kan få lidt bedre hjælp her
Bc

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-01-07 16:46

Den 29-01-07 12.35 skrev Michael følgende:

> Mit Outlook Express bliver ved, hver gang jeg lukker det, med at poppe
> op med en besked om at den vil kompresse min mails og den giver mig ikke
> mulighed for at engang for alle at sige nej tak.

Hvorfor siger du ikke bare Ja? Hvis du aldrig komprimerer mails,
risikerer du på længere sigt problemer, der i værste fald kan betyde
mistede mails. OE bliver også hurtigere af at få komprimeret mails.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for