datafil-problemer
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-01-07 15:31

Jeg har fået ny pc. Inden den gamle stod af, nåede jeg at lave backup
af outlook.pst. Jeg har installeret Outlook 2003 på min nye maskine og
lagt den gamle outlook.pst ind i C:\Documents and Settings\[mit
navn]\Local settings\Application Data\Microsoft\Outlook\. Umiddelbart
virker det fint, MEN:

- Jeg kan ikke bruge adressekartoteket. Under "egenskaber" i
kontaktpersoner kan jeg ikke hakke af i "vis denne mappe som
adressekartotek til emails"

- Jeg kan ikke bruge "søgemapperne" ("store emails" osv.)

Jeg har prøvet følgende (uden at det har løst problemerne):

- kørt datafilen gennem scanpst.exe
- impoteret Outlooks indhold til Outlook Express, slettet .pst-filen,
geninstalleret Outlook og importeret indhold fra OE til ny datafil.

Hvad er der galt? Jeg håber, I kan hjælpe.

På forhånd tak

/ Jacob

Fra : Henning

Dato : 28-01-07 17:40

On 28 Jan 2007 14:31:06 GMT, Jacob Nielsen <jacob@27RPBhongkong.dk>
(slet 27RPB) wrote:

> [...]
>geninstalleret Outlook og importeret indhold fra OE til ny datafil.
>
>Hvad er der galt? Jeg håber, I kan hjælpe.

Har du importeret filen direkte til Outlook i stedet for blot at
kopiere den eller foretage andre krumspring?

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-01-07 18:27

"Jacob Nielsen (slet 27RPB)" <jacob@27RPBhongkong.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> geninstalleret Outlook og importeret indhold fra OE til ny datafil.
> Hvad er der galt? Jeg håber, I kan hjælpe.

Smid din gamle PST fil i en Temp Mappe Og importer den så fra Outlook

Bc