OE som standard-mailprogram
Fra : Erik K

Dato : 28-01-07 13:05

Når jeg på en hjemmeside via et link sender en mail, så er det
Outlook, der automatisk starter og sender. Jeg bruger udelukkende OE,
og ønsker kun at bruge dette mailprogram, da man ellers nemt kan miste
overblikket. - Når jeg så går ind i Internet Explorer (7), for at
indstille mailprogram under "funktioner"> "internetindstillinger" >
"programmer", så er der i rullepanelet kun anført Outlook!
Hvordan får jeg OE ind i rullepanelet, således at jeg kan vælge det
som standard-mailprogram??

Mvh
Erik K

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-01-07 13:16

"Erik K" <Erik.Kirkeby@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

----------
Prøv at starte OE manuelt Så plejer den at spørge om den skal være standard
mail program. Ellers gå i funktioner / Indstillinger under generalt skal der
være en knap Benyt som standard.

Bc

Fra : Erik K

Dato : 28-01-07 14:39

On 28 Jan., 13:16, "Bjarne Chr" <s...@fri.invalid> wrote:
> [...]
> mail program. Ellers gå i funktioner / Indstillinger under generalt skal der

Tak for svaret BC. - Jeg har prøvet begge dele uden held. - Når jeg
starter OE manuelt kommer der ikke spørgsmål om. hvor vidt programmet
skal bruges som standard. - I internetindstillinger er knappen til
"benyt som standard" gråtonet.

Mvh
Erik K

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 15:07

> [...]

>starter OE manuelt kommer der ikke spørgsmål om. hvor vidt programmet
>skal bruges som standard. - I internetindstillinger er knappen til

Det er i OE, du skal sætte det, Funktioner => Indstillinger.

Ellers i startmenuen, Angiv programadgang og -standarder.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : L.E.P.

Dato : 29-01-07 08:10

28 Jan 2007 04:05:22 -0800, skrev "Erik K" <Erik.Kirkeby@gmail.com> :

> [...]
>"programmer", så er der i rullepanelet kun anført Outlook!
>Hvordan får jeg OE ind i rullepanelet, således at jeg kan vælge det

Prøv:

Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Angiv programadgang og -
standarder.

Hilsen Lars