E-Mail
webnoob 5265
Beder hele tiden om password i Outlook
Fra : Søren Trelborg \(fje~

Dato : 23-01-07 21:24

Outlook beder om at der indtastes password, selv om der er sat 'x' i husk
password.
Jeg kan bare trykke enter, så kører det videre.
Når jeg under de enkelte konti laver en tjek af indstillingen, så kører den
testen uden problemer og uden at skulle have indtastet kodeord.

Kan jeg ikke få outlook til reelt at huske kodeordet, og selv tjekke for
emails uden at skulle spørge hele tiden.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 23-01-07 23:04

On 23-01-2007 21:23 Søren Trelborg (fjern NOSPAM_ for direkte mail) wrote:
> Kan jeg ikke få outlook til reelt at huske kodeordet, og selv tjekke for
> emails uden at skulle spørge hele tiden.

Måske kan du bruge noget fra denne KB:
http://support.microsoft.com/?kbid=216382

Den er godt nok om Outlook Express, men jeg mener at kunne huske, at jeg
engang fik det til at virke med Outlook også - men hæng mig ikke op på det.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face