E-Mail
webnoob 5265
outlook password
Fra : ib sørensen

Dato : 23-01-07 10:18

-
Jeg skal flytte en mail konto til en ny pc for en ældre nabo.
Derfor skal jeg bruge password til (get2net) server, men han har sat
pcen til af huske pw, og har så glemt alt om det
Hvad gør jeg?
-PFT
IBS www.galgebakkenet

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 23-01-07 16:19

On 23 Jan 2007 09:18:16 GMT, slet 425GC wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news
<11695441930.746941774080756@dtext.news.tele.dk>:

> [...]
> Derfor skal jeg bruge password til (get2net) server, men han har sat
>pcen til af huske pw, og har så glemt alt om det

Du kan bruge et password recovery tool som findes på:

http://www.nirsoft.net/
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : iss

Dato : 23-01-07 16:54

tak