E-Mail
webnoob 5265
Tegneplade fra ALDI
Fra : Annelise Brahtz

Dato : 19-01-07 10:27

Jeg har købt en "Wacom - Volito" tegneplade i ALDI, og installeret den. Jeg
kan ikke komme ind i brugsanvisningen. Photoshop åbnes, og der bedes så om
et "Masterkodeord" - hvad er det, og hvor kan jeg finde det?
En her, der kan hjælpe?

Hilsen
Annelise

Fra : Skak

Dato : 19-01-07 15:04

Annelise Brahtz formulerede:
> [...]
> den. Jeg kan ikke komme ind i brugsanvisningen. Photoshop åbnes, og
> der bedes så om et "Masterkodeord" - hvad er det, og hvor kan jeg

Hvordan sender man email med sådan en
fætter? Du vil nok få mere ud af at spørge i:

Fra : Annelise Brahtz

Dato : 19-01-07 17:36

Hej "Skak"
Tak for din henvisning - jeg prøvede at finde en grafikgruppe, men kunne
ikke komme i tanke om, hvad den hed.

Hilsen
Annelise