Det her lyder underligt *S*
Fra : Venter på forår så j~

Dato : 16-01-07 21:59

Er der nogen der gidder sende mig en mail på tester1@it-scrap.com
Jeg trænger til at få den adresse spammet........... Og ja det er mit domæne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-01-07 22:42

Venter på forår så jeg kan prøve mit vindror skrev:

> Og ja det er mit domæne

Og hvordan er det nu lige vi kan kontrollere det?

--
Bertel

Fra : Michael

Dato : 16-01-07 22:50

Bertel Lund Hansen skrev:

>Og hvordan er det nu lige vi kan kontrollere det?

Eller også vil han samle en masse spam til den kommende køber af
domænet http://it-scrap.com/

http://whois.domaintools.com/it-scrap.com siger Thomas Hansen. Men
ikke noget bevis på hr. Vindror og hr. Hansen er en og samme person.

--
/signature offline

Fra : Venter på forår så j~

Dato : 16-01-07 23:26

Nej.
Domænet er ikke ummidelbart til salg. Jeg har haft det en del år, og det
passer meget godt til det udstyr jeg har

Vi er ved at teste en ny mailklient som ikke bør få spam.
Det er testet under "normale" forhold, men nu vil vi teste det "hårdt".

Holder det i test, så skal vi have pudset tingene lidt af, hvorefter det,
ihvertfald i en periode, kommer ud som freeware for den private bruger.

Fra : Venter på forår så j~

Dato : 16-01-07 23:41

Men der er åbenbart ikke nogen der vil sende mail....

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-01-07 06:36

Venter på forår så jeg kan prøve mit vindror skrev:

> Men der er åbenbart ikke nogen der vil sende mail...

Du kan da bare poste med den adresse du ønsker spam på, vel at
mærke uden at monge adressen, så skal der nok komme spam. Hvis
du vil have meget spam, så brug en eller flere grupper i Big 8.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Ulrik

Dato : 16-01-07 22:47

Bertel Lund Hansen wrote:

> Og hvordan er det nu lige vi kan kontrollere det?

Hvorfor vil du kontrollere det? Adressen er jo ude nu, uanset om
påstanden er korrekt eller ej.

Mvh
Ulrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-01-07 23:01

Ulrik skrev:

> Hvorfor vil du kontrollere det? Adressen er jo ude nu, uanset om
> påstanden er korrekt eller ej.

Det var et ironisk spørgsmål.

--
Bertel