Gruppemails
Fra : Viggo

Dato : 09-01-07 22:06

For at undgå problemer med at serverne sender BCC mails i masseforsendelser
i papirkurven, installerede jeg det gratis Groupmail.
Jeg lavede en lille gruppe til 3 af mine egne adresser - og min server hos
TDC sendte dem i spam!
Hvad gør jeg bedst for at sende mit nyhedbrev ud til en forening?

--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-01-07 22:50

Viggo skrev:

> [...]
> Groupmail. Jeg lavede en lille gruppe til 3 af mine egne
> adresser - og min server hos TDC sendte dem i spam!

Hvordan sender Groupmail sine mails?

Nogle af de ting et spamfilter kan reagere på er

- samme navn som afsender og modtager (ofte brugt ved
spamudsendelser hvor de reelle adresser er i bcc)

- intet emne i mailen

> Hvad gør jeg bedst for at sende mit nyhedbrev ud til en
> forening?

Groupmail lyder som en rigtig ide - men jeg kender ikke programmet,
så jeg ved ikke hvordan det fungerer. Generelt bør mailprogrammet
sende mails enkeltvis (men dog helst automatiseret så man ikke skal
lave alt selv).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Viggo

Dato : 09-01-07 23:33

> [...]
>
> - samme navn som afsender og modtager (ofte brugt ved
> spamudsendelser hvor de reelle adresser er i bcc)

Den sender emails'ene enkeltvis automatisk. Jeg tror, jeg lavede et par af
de fejl, du nævner - adresserne var til den samme postkasse som afsenderen.
Nu har jeg fået det til at virke - håber jeg. Programmet er gratis og ser
let ud, men det har en masse smarte features, som kun kan bruges, hvis man
køber det for 100 dollars.
Mange tak for hjælpen

--

Venlig hilsen