Meddelelser forsvinder?
Fra : Fra mig

Dato : 08-01-07 18:38

Når jeg har læst en meddelelse, går til en anden gruppe og derpå kommer
tilbage, er dem jeg har læst forsvundet??

Hvor finder jeg den indstilling?

Mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-07 21:41

Den 08-01-07 18.37 skrev Fra mig følgende:
> Når jeg har læst en meddelelse, går til en anden gruppe og derpå kommer
> tilbage, er dem jeg har læst forsvundet??

Til højre for "Vis", oven over meddelelsesoversigten, har du en
rullemenu. Sørg for, at der står "Alle" i den.

P.S. Til en anden gang så husk at fortælle, hvilket mailprogram du
bruger. Det er ikke alle, der ved, at du bruger Thunderbird.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Mr. Mox

Dato : 09-01-07 00:30

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> P.S. Til en anden gang så husk at fortælle, hvilket mailprogram du
> bruger. Det er ikke alle, der ved, at du bruger Thunderbird.

Tak, det vil jeg huske.
Jens

Fra : Mr. Mox

Dato : 09-01-07 00:32

Mr. Mox skrev:

> Tak, det vil jeg huske.
> Jens
Hov, nu kom det da med både i Svar og svar til alle ? Jeg havde helt
sikkert kun klikket på Svar!!!

mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-07 03:56

Den 09-01-07 00.32 skrev Mr. Mox følgende:

> Hov, nu kom det da med både i Svar og svar til alle ? Jeg havde helt
> sikkert kun klikket på Svar!!!

Så har du slettet mig fra til-feltet manuelt, for denne gang fik jeg
ikke en mail

Løste det forøvrigt problemet at vælge "Alle" i rullemenuen?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Mr. Mox

Dato : 09-01-07 10:15

Kim Ludvigsen skrev:

> Så har du slettet mig fra til-feltet manuelt, for denne gang fik jeg
> ikke en mail
>
> Løste det forøvrigt problemet at vælge "Alle" i rullemenuen?

Ja tak , det funker fint nu.

Hilsen Mr. Mox

PS. Hvad er det for en tingest, den MI5etc. der bliver ved med at komme?

Fra : Mr. Mox

Dato : 09-01-07 10:33

Kim Ludvigsen skrev:

> Så har du slettet mig fra til-feltet manuelt, for denne gang fik jeg
> ikke en mail

Det har jeg nok gjort, denne her kan jeg se har både dig og gruppen med.

Nu har jeg forsøgt at lave et filter imod MI5,å se om det virker.

Hvordan undgår du en milion spam når du jo må få en masse "Svar" på din
egen mailadresse?

mvh Mr. Mox