Viser alle som ulæste ved opstart
Fra : Mr. Mox

Dato : 08-01-07 15:33

Når jeg åbner en Newsgruppe er alle meddelelser vist som "Fedt" altså
ulæste. Og der vises en "stjerne" i alle taleboblerne foran.
Jeg har rodet som en gal for at finde den funktion der skal ændres på.
Fejlen er kommet i forbindelse med genanskaffelser af passwords fra Sunsite.

mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-07 15:39

Den 08-01-07 15.32 skrev Mr. Mox følgende:

> Når jeg åbner en Newsgruppe er alle meddelelser vist som "Fedt" altså
> ulæste. Og der vises en "stjerne" i alle taleboblerne foran.

Dette har forbindelse til fejlen i dit forrige indlæg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Mr. Mox

Dato : 08-01-07 15:54

Kim Ludvigsen skrev:

> Dette har forbindelse til fejlen i dit forrige indlæg.

Ja det gættede jeg også på, men har du et forslag??

Jeg har prøvet at lave ny konto flere gange, det kører godt nok men er
jo alt for bøvlet.
Jeg genoprettede konti fordi jeg tænkte at jeg havde et felt udfyldt
forkert. Det er nemlig h..... nemt at komme til det, for de f.... nørder
der laver programmerne kan ikke finde ud af at oversætte benævnelserne
ens i de forskellige programmer. Username og brugernavn kan
tilsyneladende være mange forskellige ting, somme tider en "halv" e-mail
adresse, andre gange noget andet. Bande skumle knurre!

Længere nede i gruppen finder jeg en anden stakkel, Peter Fisher, der
tilsyneladende har et lignende problem. Han henviser til dette link:

http://ilias.ca/blog/2005/12/marking-foldersnewsgroups-read-on-exit/

men der anvises man at gå ind i XXXXX noget med config.sys og boolean,
og det har du jo gentagne gange "forbudt" mig. Mon jeg tør prøve det
så'n lidt forsigtigt? Nå, jeg må hellere vente på dit svar!

m v h Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-07 16:52

Den 08-01-07 15.53 skrev Mr. Mox følgende:

> Længere nede i gruppen finder jeg en anden stakkel, Peter Fisher, der
> tilsyneladende har et lignende problem. Han henviser til dette link:

Nej, det er et andet problem. Dit problem bør blive løst, når du har
slettet den/de gamle nyhedsgruppe-konti og så oprettet dem på ny. Og det
vil være en god ide at genstarte Thunderbird indimellem - som du
skriver, og som jeg glemte at skrive.

Lige en ekstra ting. Når du svarer, klikker du på den forkerte knap.
Dine indlæg sendes både som e-mail og her i gruppen. I stedet for
knappen med de to konvolutter, skal du klikke på den med en enkelt
konvolut. Du kan evt. tilpasse værktøjslinjen og fjerne den med flere
konvolutter - det har jeg selv gjort for at undgå den fejl.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.