E-Mail
webnoob 5265
Newsgrupper kræver navn og koder hver
Fra : Mr. Mox

Dato : 08-01-07 15:19

Når jeg starter op på min PC og går ind i newsgrupperne bliver jeg
spurgt om mit navn og koden.

Hver gang jeg skifter fra en ng til en anden, bliver jeg spurgt om jeg
vil abonnere på den.

Jeg bruger Thunderbird og News Sunsite og jeg "gemmer" brugernavn og
kode i "vis adgangskoderne" under Indstillinger.

Jeg har prøvet mange gange at modtage nyt kodeord fra New.Sunsite.Dk,
men det hjælper ikke ??
Det er kun startet her efter Nytår ?????

Nogen råd???

Mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-07 15:38

Den 08-01-07 15.19 skrev Mr. Mox følgende:
> Når jeg starter op på min PC og går ind i newsgrupperne bliver jeg
> spurgt om mit navn og koden.

Avs! Det problem har jeg også haft - i mit tilfælde opstod det, efter
jeg havde forsøgt at tilføje den samme nyhedsserver mere end en gang (i
et svagt forsøg på at inddele nyhedsgrupperne i emner).

Jeg kom kun ud af problemet på den hårde måde: Slet nyhedskontoen og
start helt forfra med at abonnere på de forskellige grupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du

Fra : Mr. Mox

Dato : 08-01-07 15:58

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> Jeg kom kun ud af problemet på den hårde måde: Slet nyhedskontoen og
> start helt forfra med at abonnere på de forskellige grupper.

Ja ved du hvad, det må være måden. Jeg har godt nok prøvet det, men
måske havde jeg ikke slettet den gamle indstilling først. Desuden havde
jeg forsøgt at hente en news server ved mit selskab i antenneforeningen,
Nordit, og det havde jeg meget besvær med at slette.

Nu prøver jeg så, helt fra grunden at slette kontoen og genstarte PC'en,
så må der da være en ren r..at trutte i!!!!

Mvh Mr. Mox