Hærvejen
Fra : Karen og Kaj Sørense~

Dato : 27-06-01 21:38

Hej i Gruppen!

Er der nogen her i gruppen, som har kendskab til, hvorledes Hærvejen
forløber i Tyskland, eller ved, hvor man kan hente oplysning om det? I så
fald vil jeg gerne høre om det.

Venlig hilsen

Kaj

Fra : JensenDK

Dato : 27-06-01 23:31

Karen og Kaj Sørensen <ka-ka@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
>
> Er der nogen her i gruppen, som har kendskab til, hvorledes Hærvejen
> forløber i Tyskland, eller ved, hvor man kan hente oplysning om det? I så

Se her:
http://www.gorp.com/gorp/activity/europe/E1.htm
eller her
http://www.wanderverband.de/Touren/Europa/europa.html

Hilsen
Flemming
www.absolutvildmark.dk

Fra : Michael

Dato : 02-07-01 10:36

Hej Kaj - om hvem det eller kunne interessere !

På denne side har jeg lidt om en tur ad Hærvejen
Kig også nederst på side hvor der er henvisning til mere literatur

http://home9.inet.tele.dk/michulla/page6.html

God tur

Hilsen

Michael Nielsen