Skærme
Fijala 3554
Hvad skal jeg købe !!!!
Fra : peter Christensen

Dato : 25-01-07 22:52

Hejsa

Jeg skal have en ny skærm. Kan i anbefale mig i godt køb som jeg ikke kan
leve uden. Jeg har mellem 2.000 og 3.000 at bruge til det.

Jeg havde tænkt på en Samsung 940BF - men efter at have læst diverse indlæg
er jeg kommet i tvivl om jeg i stedet skal købe en WideScreen.

Jeg er ikke den store spiller, bruger regneark og tekstbehandling. Engang i
mellem leger jeg lidt med at opdatere min hjemmeside...

Skal jeg holde mig til min første indskydelse eller hvad synes i.

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Peter Christensen

Fra : J

Dato : 26-01-07 09:03

On Thu, 25 Jan 2007 22:51:34 +0100, "peter Christensen"
<nyhedsgrupper@palleskaervej.dk> wrote:

> [...]
>mellem leger jeg lidt med at opdatere min hjemmeside...
>
>Skal jeg holde mig til min første indskydelse eller hvad synes i.

Kort og godt:

Jeg kan anbefale denne 20" LG widescreen, 1680x1050, bemærk kontrast
2000:1, til 2650,-

Bemærk, at dit grafikkort skal være med på 1680x1050. Det opgiver de
sjældent, men hvis det er 1-2 gammelt kan det nok.

Du får sikkert andre tip.

mvh

John

Fra : Peter Christensen

Dato : 27-01-07 00:08

Hej John,

Tak for svaret !!

Har lige opdateret mit grafikkort, men desværre kan det ikke køre den høje
opløsning, så jeg må holde mig til en ordinær 19" skærm...

hilsen

Peter

Hent en gratis SPAMfighter her.