Skærme
Fijala 3554
film pixelere på min nye 22" WS fra samsun~
Fra : Jacky Hansen

Dato : 25-01-07 21:19

Hej NG.

Jeg har lige erhvervet mig en Samsung 225 BW. Alt fungere perfekt bortset
fra at DVD film pixelere helt vildt når jeg ser dem. Det har de aldrig gjort
med min gamle 18" fra LG.

Er der nogen som har det bud på hvad der er galt.
Jeg ved ikke om det kan have noget med mit grafikkort at gøre. Det er et
Nvidea FX 5700 med 128 mb ram, AGP model fra Leadtek, men det kunne godt
finde opløsningen på 1680 * 1050, og jeg har opdateret med den seneste
driver fra Nvidea.

Bortset fra det med videofilm så står alt andet rigtig flot.

Mvh

Jacky

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-01-07 17:18

"Jacky Hansen" <jackyfjerndette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> driver fra Nvidea.
>
> Bortset fra det med videofilm så står alt andet rigtig flot.

Hvis du kører ud på DVI, så er mit helt klare bud dit gfx kort
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jacky Hansen

Dato : 26-01-07 19:50

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> "Jacky Hansen" <jackyfjerndette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du kører ud på DVI, så er mit helt klare bud dit gfx kort
> [...]
Hej Paul.

Ja, jeg bruger DVI.

Hvis det er grafikkortet, hvad skal man så op i, for at det kan kører
ordentligt, har du nogen idé om det. og det skal være et AGP.

Mvh

Jacky

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-01-07 09:30

> [...]
>
> Hvis det er grafikkortet, hvad skal man så op i, for at det kan kører
> ordentligt, har du nogen idé om det. og det skal være et AGP.

Ja nu er jeg ikke helt sikker på noget men mon ikke dette kort kan trække
skærmen
http://www.komplett.dk/k/ki.asp?sku=323320&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18
eller et tilsvarende. Prøv at finde en leverandør på nettet og bestil et
kort der men få dem til at love at det uden problemer kan trække skærmen for
så kan du sende kortet tilbage hvis det ikke lever op til dine
forventninger.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Esben

Dato : 29-01-07 18:39

> [...]
>
> Jeg har lige erhvervet mig en Samsung 225 BW. Alt fungere perfekt bortset
> fra at DVD film pixelere helt vildt når jeg ser dem. Det har de aldrig

Hvordan pixelerer? Kan du lave et screendump af det?

--
Esben