ASUS N6600
Fra : Tomas Linnet

Dato : 05-02-07 22:52

Hey NG

Jeg har lige fået mig et brugt ASUS N6600 128MB. hvilken driver er den
nyeste der ikke giver problemer?
En kollega snakkede om at det kan lade sig gøre at tune kortet til en GT
model, hvorn det??

-Tomas
svar i NG, fejl i mail

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-02-07 19:35

Tomas Linnet skrev:

> Hey NG
>
> Jeg har lige fået mig et brugt ASUS N6600 128MB. hvilken driver er den
> nyeste der ikke giver problemer?

Den nyeste whql certificerede (93.71) fra nvidia er ret stabil med hele
serien. Hvis du er i tvivl så start med den.

> En kollega snakkede om at det kan lade sig gøre at tune kortet til en
> GT model, hvorn det??

Det ville jeg ikke satse mine sidste penge på kan lade sig gøre.

Et 6200 med nv43 kerne kan moddes til 6600 , men jeg tror ikke du kan presse
mere ud af et vanilla 6600 kort, udover lidt OC. Faktisk vil jeg sige at et
6600 er et lidt dumt kort, der er langt op til ydelsen i et 6600gt kort,
men prisen er tæt på.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]