Opgradering af grafikkort - hjælp
Fra : HH

Dato : 05-02-07 09:58

Jeg har en medion 8080xl som har et ati radeon 9800 xl 128 mb agp
grafikkort.

Jeg vil godt opgradere den , men vil ikke give mere end 500 kr. for et nyt
grafikkort (da det er en gammel pc - pentium 4 3gh med 1gb ram)

Er det noget der kan svare sig ? Og hvilket grafikkort passer til under 500
kr ?

Mvh HH

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-02-07 13:57

"HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grafikkort (da det er en gammel pc - pentium 4 3gh med 1gb ram)
>
> Er det noget der kan svare sig ? Og hvilket grafikkort passer til under

Du får ikke meget grafikkort til under 500,- der kan hamle op med det du har
nu..
Ikke fra nyt ihvertfald, så må du på brugt markedet efter et nvidia 6600GT.

Havde du nu sagt en tusse, så ville jeg ikke tøve med at anbefale nvidia
7600GS.
Sådan et har jeg købt for ikke så længe siden og det er altså et kort til de
penge.
Du kan vist endda være heldig at finde et 7600GT som er endnu bedre til
under en tusse.

Mvh
Benjamin

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 06-02-07 14:07

> [...]
> grafikkort (da det er en gammel pc - pentium 4 3gh med 1gb ram)
>
> Er det noget der kan svare sig ? Og hvilket grafikkort passer til under

Hvis kun du har 500 kr, så ville jeg smide noget mere ram i dyret for
pengene.