Driver?
Fra : Thorkil M

Dato : 04-02-07 16:57

Jeg har en PC, som kører XP. Har fået grafikkort - men mangler driver.
Navnet på grafikkortet ubekendt.
Kender nogle navnet på dette kort og link til driver?
På kortet står: P&Q 03 19 CM-1 94V-0
M03203 A92 ver. 1.2

V.h.
thorkil.mailand@has.dk

Fra : Hagar

Dato : 04-02-07 20:36

"Thorkil M" <thorkil.mailand@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Navnet på grafikkortet ubekendt.
> Kender nogle navnet på dette kort og link til driver?

Prøv og hent Everest http://www.lavalys.com/ og kør det, så er det muligt
den kan afsløre noget mere om grafikkortet.

Hagar

Fra : Taba

Dato : 04-02-07 23:56

> [...]
> Navnet på grafikkortet ubekendt.
> Kender nogle navnet på dette kort og link til driver?

Når du starter din computer op står der noget info omkring dit grafikkort -
inden BIOS meddelelser og RAM optælling. Se om du kan når at se hvad der
står (evt. tryk på "Pause/Break" taste for at pause opstarten; tryk Enter
igen for at fortsætte). Hvis det går for hurtig når du tænder maskinen så
genstart den vha. Ctrl+Alt+Del (en "varm genstart"), så plejer man at nå at
se hvad der står.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum