Sort TV-skærm ved kloning af skærme når de~
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-02-07 10:46

Jeg har et problem med grafikkortet som er et Radeon 9250.

Når jeg bruger TV og Computerskærm samtidig (kloning af de to skærme), så
går TV i sort når jeg afspiller fra Windows Mediaplayer. Hvad gør jeg ved
det ?

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-02-07 11:09

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> går TV i sort når jeg afspiller fra Windows Mediaplayer. Hvad gør jeg ved

Jeg har fundet ud af løsningen på problemet ved at google lidt og det ordnes
ved at sætte grafikkortet i theatermode i overlay-menuen. Undskyld at jeg
fik startet emnet inden jeg selv fandt ud af løsningen.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Hagar

Dato : 03-02-07 13:18

> [...]
> ordnes ved at sætte grafikkortet i theatermode i overlay-menuen. Undskyld
> at jeg fik startet emnet inden jeg selv fandt ud af løsningen.

Det er rart når nogen skriver at de selv har fundet ud af det, og samtidig
kommer med løsningen

Hagar