SLI, eller ét bedre grafikkort..?
Fra : Martin

Dato : 27-01-07 11:02

Hej Folkens.

Har en AMD 4600+ X2, med et ASUS 7600 GT kort. Mit bundkort er A8N32-SLI
DeLuxe.

Overvejer lidt at prve at køre en SLI-løsning, men tænker på om det bedre
kunne svare sig (ydelse kontra pris), at finde et bedre kort, og skyde mit
nuværende 7600 GT kort af..?

Er der nogle fordele/ulemper forbundet med at køre SLI. (sløvere
opstart/system varme, osv.)

Tak til alle der tager sig tid til lille mig

Martin..

Fra : Daniel

Dato : 30-01-07 11:19

jeg kørte SLI med 2 GT6600 asus, de fik tilsammen ca 6500 point i 2005, til
gengæld var der et mindre varmeproblem på den ene af kortene, et kort fik
3400 point, så det er næsten en fordobling,

Nu har jeg et 7950gt Asus kort det får alene 9500 point, uden og udvikle
varme som er generende,

Kender ikk til 7600GT, men kan du finde et billig er en SLI løsning klart og
foretrække, Især fordi mange af de nye spil er begyndt og optimere efter SLI
princippet, dog har jeg kun et enkelt spil hvor i jeg kan aktivere dette, og
det er COD2

MVh Daniel Pedersen