nyt grafikkort til ældre bundkort ? brug f~
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 19:00

Hejsa

Mit Radeon XT9800 pro er vist brændt af. Jeg har brug for et nyt til min
ældre maskine. Kravet er blot at det som minimum skal matche det gamle kort.
Jeg har et bundkort der hedder: Asus P4S8X/LAN/SATA, SIS 648/963 Chipset.

Kan nogen anbefale et nyt grafikkort ? Det må gerne være støjsvagt, men er
ikke et must.

Mvh
Jakob

(Kom vist lige til at poste det i forkerte gruppe, før jeg fandt denne :))

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-01-07 11:40

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> Jakob
>

> (Kom vist lige til at poste det i forkerte gruppe, før jeg fandt denne :))

Hvad med et passiv kølet Geforce 7600GS til AGP. Kan fåes til under en
tusse.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 17:11

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> ".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote in message

> Hvad med et passiv kølet Geforce 7600GS til AGP. Kan fåes til under en
> [...]

Klart en overvejelse, bare lidt mange penge, havde håbet på en billigere
løsning, der opfyldet samme performance som tidligere ?

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-02-07 15:28

> Klart en overvejelse, bare lidt mange penge, havde håbet på en billigere
> løsning, der opfyldet samme performance som tidligere ?
>
> Jakob

Havde selv et X600XT, og mener det performede et eller andet sted imellem
XT9600-9800Pro. Det eneste der er lidt hurtigere end end X600 er et X1300,
eller et N6600. De kan fåes til 5-700.

Men prøv ellers at søge på http://www.edbpriser.dk , med agp og den max pris
du vil gi.

--

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 21:14

> [...]
> XT9600-9800Pro. Det eneste der er lidt hurtigere end end X600 er et X1300,

hej bjarne
jeg har nu bestilt 7600'eren, spændt på performance :)
jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-02-07 08:39

> hej bjarne
> jeg har nu bestilt 7600'eren, spændt på performance :)
> jakob

Det eneste problem der nu er, er følgeomkostninger. Jeg blev f.eks nødt til
at købe f.e.a.r og quake4 for at teste mit nye kort.

Men tillykke med investeringen.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-07 19:24

> [...]
>>

> Det eneste problem der nu er, er følgeomkostninger. Jeg blev f.eks nødt
> til at købe f.e.a.r og quake4 for at teste mit nye kort.

Sur ende, jeg fik et PCI express ind af døren. Øv.