SLI
Fra : John Madsen

Dato : 25-01-07 18:09

Får man overhovedet noget ud af dette setup, hvis man ikke spiller?
Har i nogle gode links til subj.

Fra : Brian Lund

Dato : 25-01-07 19:45

> Får man overhovedet noget ud af dette setup, hvis man ikke spiller?

Hvilket setup?

Du får flere grafik-udgange, men hvis du ikke spiller, og kun bruger en
eller to skærme kan du jo nøjes med det billigste grafikkort du kan finde...
(Nej photoshop har heller ikke gavn af hurtigere/mere grafikram)

Brian

Fra : John Madsen

Dato : 25-01-07 19:56

Jeg tænker her på det setup at koble to grafikkort sammen og forene deres
kræfter.

Har 2 gange Nvidia 7950gx2 512 mb ram som er indkøbt til formålet, men efter
at have læst lidt om dette setup, der jo retter sig mod spil, sådan som jeg
læser det, kunne det jo godt være at det var lidt ude i overdrevet og
montere begge kort.

Fra : Brian Lund

Dato : 26-01-07 02:06

> [...]
jeg
> læser det, kunne det jo godt være at det var lidt ude i overdrevet og

Hvis du overhovedet ikke spiller/arbejder med 3D vil jeg være så fræk at
kalde det penge ud af vinduet, endda bare for et enkelt!
Som sagt, hvis du skal bruge mere end 2 skærme er det fint med to
grafikkort, men hvis du kun bruger én, igen: penge ud af vinduet!

Du kunne vel nøjes med et grafikkort til 500 kr?

Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-01-07 15:28

"John Madsen" <joh_lydia@madsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> som jeg læser det, kunne det jo godt være at det var lidt ude i overdrevet

Er et 7950gx2 ikke allerede SLIonaboard. Altså 2 grafikprocessore på et
kort. Hvis det er, tror jeg ikke at du yderligere kan SLIppe afsted med at
sætte 2 sammen. (er dog ikke sikker, og gidder ikke at checke)

Men hvis du ikke skal spille burde du returner/sælge begge kort og køb et
passivt kølet GF7600GS, og brug de 5-8 tusinde du får til noget andet.
(men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i)

Bjarne K.