Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Driver til 3Dfx Voodoo
Fra : Niels & Astrid

Dato : 24-01-07 23:59

Hej gruppe Jeg er en gammel sjover, som har set i enhedshaåndtering at mit
multimediekort, 3Dfx Voodoo 2 3D turbo card ikke har nogen driver
installeret og derfor ikke er aktivt. Ud på nettet og kigge, men næ nej så
gamle grafikkort er kun omtalt i tidlige opdatehæfter, men ikke i nutiden.
Hvad så ?. Er der et link til et spot som lige netop excelerer i sådant
noget gammelt skrammel så skidtet kan komme til at fungere. Min maskine :
A-open MX3L 400 Mhz win Xp pro fra xx97. Så, ikke grine, det her er lisså
sjovt for mig som for nørderne, bare på et andet plan. Mvh. Niels F.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-01-07 08:38

Niels & Astrid wrote:
> [...]
> xx97. Så, ikke grine, det her er lisså sjovt for mig som for
> nørderne, bare på et andet plan. Mvh. Niels F.

Måske kan du finde lidt på flg. link. Der ligger nogle ældre Voodoo drivere.
Men skal ikke kunne sige om der er XP drivere til et Voodoo2. Selv gammel
3dfx dreng. Husker stadig oplevelsen med det første Voodoo (og forskellen i
Quake), det var en revolution dengang, snøft Nåede også et Voodoo2 og
Voodoo4, men så gik de i stå og blev jo senere opkøbt af Nvidia.

http://downloads.guru3d.com/download.php?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 19:12

"Niels & Astrid" <NielsAstrid@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> sjovt for mig som for nørderne, bare på et andet plan. Mvh. Niels F.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 24 spam-mails

Hej Niels

Sig til, jeg har muligvis nogen liggende fra et lignende kort som jeg kan
maile.

Jakob

Skriv til
jakobboyer
det berømte a
gmail
dot
gæt selv endelsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 21:31

> Hej Niels
>
> Sig til, jeg har muligvis nogen liggende fra et lignende kort som jeg kan
> maile.
>
> Jakob
>

> Skriv til
> jakobboyer
> det berømte a
> gmail
> dot
> gæt selv endelsen

Hej Igen

Jeg kiggede lige, jeg har filer som disse liggende:

Vodoo3_3000PCI_95-98-me.zip
Vodoo3_Driver til Win2k_Nov6_2000.zip
Vodoo3_Driver_Winxx_Jan_2000.zip
Vodoo3_OverClocker_3200.zip
vodoo3_stuff.zip
wickedGL.zip

Sig til.
Jakob

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-01-07 19:33

"Niels & Astrid" <NielsAstrid@wanadoo.dk> crashed Echelon writing

http://www.voodoofiles.com/

--
Bjarke Andersen

Fra : Tonni Madsen

Dato : 26-01-07 21:52

> http://www.voodoofiles.com/

Kikkede lidt på linket, og hvis du ikke har fundet det, så er det muligvis
den øverste på denne underside du skal ha gaflet...
http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=1

Mvh Tonni Madsen