nyt grafikkort
Fra : jr

Dato : 22-01-07 19:41

hej
hvad er forskellen mellen: geforce 7600 gs pci- e 512 mb
7600 gt pci-e 256 mb

det nederste er ca. 400,-kr. dyrere.
det skal bruges til spil, hvilket er bedst?

mvh
jan

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-01-07 12:48

"jr" <jr@nonet.dk> wrote in message
> [...]
> 7600 gt pci-e 256 mb
>
> det nederste er ca. 400,-kr. dyrere.
> det skal bruges til spil, hvilket er bedst?

Jeg ved at der er andre i gruppen der lige har købt 7600GS og tilkendegivet
at de er godt tilfredse.Men køb et GT kort hvis du skal spille spil ala
FEAR. Bevares har selv kørt demo'en med en X600, og det kunne da spilles, og
en 7600GS er meget hurtigere end en X600, men hvis der også skal være lidt
øjengejl, er et GT kort et must.

Check eventuelt benchmarks her.

http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=531&model2=529&chart=197

Ville selv have købt et GT kørt, for ikke at have en al for stor
udskrivning nu, hvis der skal skiftes til et DX10 kort om et år, men jeg kom
til at
købe et Radeon 1950pro til 1400,- Den kan kører de flest spil med maximum
slået til (f.eks Quake4, Fear og BF2 og HL2)

Bjarne K.