Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilke AGP grafikkort kan klare 1680*1050
Fra : Jacky Hansen

Dato : 21-01-07 21:20

Hej NG.

Jeg har brug for lidt hjælp her. Jeg har overvejet at køben en skærm. Den
jeg har kigget på køre i en opløsning på 1680*1050, og mit gamle grafikkort
Gforce fx5700 128 mb ram, ser ikke ud til at have denne opløning.

Har i nogel ide til et kort som kan klare denne opløsning.
Det er ikke en spillemaskine, så det behøver ikke at være noget specielt
avanceret kort.
Jeg har kigget på nettet, men syntes at det er svært at se hvilke
opløsninger kortene kan klare.

På forhånd tak.

Jacky

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-01-07 21:49

Jacky Hansen skrev:

> [...]
> specielt avanceret kort.
> Jeg har kigget på nettet, men syntes at det er svært at se hvilke

Kortet kan godt klare opløsningen, men det er ikke sikkert at den står på
listen over predinerede opløsninger.

Kan dog nemt fixes! Hent:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815

Åben den .reg fil. Så gå til egenskaber for kortet , (såfremt du bruger
classic controlpanel), der er nu et menupunkt der hedder "screenresolutions
og refresh rates".. Der kan du "add" en ny under "custom resolutions".

Det kan bruges på alle geforce kort.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Jacky Hansen

Dato : 21-01-07 22:07

> [...]
> classic controlpanel), der er nu et menupunkt der hedder
> "screenresolutions og refresh rates".. Der kan du "add" en ny under

Tak for hurtigt svar.

Mvh
Jacky