driver til Radeon 9600
Fra : lene og allan

Dato : 13-01-07 19:36

Hej.

Jeg har ikke opdateret min driver til grafikkortet i knap et år.

Jeg har et ATI radeon 9600xt grafikkort.
Jeg kan ikke helt finde ud af hvilken driver jeg skal hente.
For mig ser det ud til at der ikke er en driver der er nyere en fra
FEB. 06. Kan det passe?

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-01-07 19:51

"lene og allan" <allan_lene@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke helt finde ud af hvilken driver jeg skal hente.
> For mig ser det ud til at der ikke er en driver der er nyere en fra

Jow da 10 jan 2007
http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html

mvh Kurt

Fra : lene og allan

Dato : 13-01-07 19:57

Tak Kurt.

Jeg troede ikke det var denne version jeg skulle have.

Er det den på 12 eller 34 mb jeg skal have?

Den version jeg har under enhedshåndtering hedder 8.203.0.0
Derfor troede jeg ikke at jeg skulle have version 7, som du
skriver, men det er nok slet ikke det samme.

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-01-07 20:24

> Tak Kurt.
>
> Jeg troede ikke det var denne version jeg skulle have.
>
> Er det den på 12 eller 34 mb jeg skal have?

Snip
du tager den på 34 mb

> Den version jeg har under enhedshåndtering hedder 8.203.0.0
> Derfor troede jeg ikke at jeg skulle have version 7, som du
> skriver, men det er nok slet ikke det samme.

Nej du skal finde din driver ver ved at højreklikke på skærmen -
egenskaber - indstillinger - avanceret - ati

Husk nu at slette de gamle driver først ellers går der lort i det. ;)

Mvh
Kurt

Fra : lene og allan

Dato : 13-01-07 21:50

Og hvordan fjerner jeg så den på den rigtigste måde.

Jeg troede bare man kunne installere oveni.

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-01-07 22:53

> Og hvordan fjerner jeg så den på den rigtigste måde.
>
> Jeg troede bare man kunne installere oveni.
>
> mvh
> Allan

Der er kun 1 måde, tilføj og fjern programmer og hvis du ikke ved hvor man
gør dette
1. kontrolpanel og så tilføj og fjern programmer vælg ati driver.

Kurt

Fra : lene og allan

Dato : 13-01-07 23:19

Tak for hjælpen Kurt.

Fra : Ivan

Dato : 14-01-07 22:15

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> egenskaber - indstillinger - avanceret - ati
>
> Husk nu at slette de gamle driver først ellers går der lort i det. ;)OS"

Hvad sker der hvis man bare installerer oveni de gamle drivere?
Jeg har benyttet ATI på samtlige mine maskiner i flere år og opdaterer
STRAKS en ny driver er tilgængelig (P. t. v. 7.1)
Jeg er bestemt ikke nogen IT_nørd, snarere typen der går med BÅDE sele og
livrem.
Mit spørgsmål er: Hvilke katastofer er overgået mit "OS", mens jeg har vendt
ryggen til?

Hilsen Ivan..:)