Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Temperatur på chip?
Fra : Christian

Dato : 08-01-07 23:04

Hej NG

Har et NVIDIA GeForce 7600 GS. Når jeg spiller (bla. battlefield 2142) så
minimeres spillet efter et stykke tid... Kan godt maksimere igen, men det
sker jævnligt. Har fundet ud af at temperaturen på chippen er over 40
grader.... er det ok?

/Christian

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-01-07 23:26

Christian skrev:
> [...]
> minimeres spillet efter et stykke tid... Kan godt maksimere igen, men det
> sker jævnligt. Har fundet ud af at temperaturen på chippen er over 40

Der er viste ingen dele i en moderne computer der ikke kan tåle 40
grader. Især plejer GPU og CPU at kunne ligge på noget nær det dobbelte,
alt efter load, model og køling.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Christian

Dato : 08-01-07 23:45

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Især plejer GPU og CPU at kunne ligge på noget nær det dobbelte, alt efter

Okay... Så er det ikke det der er galt... Så langt så godt.
Tak

/Christian

Fra : Brian Lund

Dato : 09-01-07 01:25

> Okay... Så er det ikke det der er galt... Så langt så godt.
> Tak

Det lyder mere som om du har et eller andet program kørende der
"overtager" - prøv at lukke alt du ikke bruger!

Brian

Fra : Christian

Dato : 10-01-07 00:28

> [...]
>
> Det lyder mere som om du har et eller andet program kørende der
> "overtager" - prøv at lukke alt du ikke bruger!

Det lyder interessant. Har dog ingen idé om hvad det kan være. Forslag
modtages med kyshånd for det er da mildest talt p....irriterende

/Christian