Grafikkort til kr. 1.000,- / 7600 GS ??
Fra : Christian

Dato : 08-01-07 08:49

Hey

Jeg skal have mig et nyt grafikkort og det må max. koste kr.1.000,-...

Det skal ind i en maskine, hvor med 1 GB RAM og enAthon 3500+ - har pt en
geforce 5200.

Jeg har tænkt mig en Geforce 7600GS, men er i tvivl om hvilken producent man
skal vælge - har det nogen betydning ?

Så at man gå få et Geforce 7600GT fra XpertVision til lige under en tusse -
er det meget hurtigere, og vil min lidt svage maskine få glæde af det ??

Håber på lidt inputs......

/Christian

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-01-07 09:34

"Christian" <christian@trinderup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tusse -
> er det meget hurtigere, og vil min lidt svage maskine få glæde af det ??

Det kommer vel helt an på hvilke spil du skal spille. Men umiddelbart skal
du have en GT model. Har ikke en selv, men efter hvad jeg har læst er det
bedste køb til pengene. Din "lille" maskine kan sagtens matche et sådant
kort.

F.eks Tomshardware.com har haft GT modellen som bedste køb til under 125$ i
lang tid
Check selv her:
http://www.tomshardware.com/2007/01/05/the_best_gaming_video_cards_for_the_money/page2.html

Check desuden denne benchmark.

http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=531&model2=529&chart=197

Bjarne K.

Bjarne K.

Fra : Christian

Dato : 08-01-07 09:40

UPS.

Jeg glemte helt at det SKAL være AGP, og det er GT'en til en 1.000,- heller
ikke, så det dur ikke..

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-01-07 14:04

> [...]
> UPS.
>
> Jeg glemte helt at det SKAL være AGP, og det er GT'en til en 1.000,-

Jeg har lige købt mig et Club 3D 7600GS AGP og jeg er allerede meget glad
for det.
Det yder godt, larmer ikke og er lavet til også at kunne køre under Windows
Vista.
Yderligere kan det clockes ret godt iflg. de anmeldelser jeg har læst, jeg
mangler dog kølingen til at afprøve det selv.
Men clockes det skal det, også selvom ydelsen er ret flot

Mvh
Benjamin

Fra : Frank Andersen

Dato : 08-01-07 17:12

Jeg har bestil et Asus GeForce 7600 GS - 256MB - Passiv køling - AGP.
Jeg håber, jeg får det i denne uge.

/Frank

--

Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : Beack

Dato : 12-01-07 17:22

Hej!

Hvis ikke du har købt, så er det galaxy 7600GT agp, de sælger på enavia.com
et scoop.

Det koster ca. 1100 kroner, og så er det en premuim udgave, hvor der sidder
hurtigere ram på.

Jeg har lige smidt sådan et i min aldrende AthlonXP 3200+ maskine, hvor det
tog over fra et Radeon 9800 pro kort.

Maskinen har fået sin anden ungdom.
Kører spil som FEAR XP, COD2, Quake4, Prey osv. ved 1680*1050 (bredformat
tft), med alt sat til max (pånær textures - har ikke ram nok i maskinen), og
det kører bare. Se det er nice af et kort til 1100 kroner.

Bare mine $0.02!

/Beack