PC er blevet langsom med Galaxy Geforce 76~
Fra : K

Dato : 05-01-07 17:06

Hej,

jeg fik lige mit "nye" grafikkort i går, og har installeret det uden
problemer. Men hver gang jeg sætter et eller andet i gang med noget
video (DVD eller videoklip), så går den fuldstændig kold, og
opdaterer skærm meeeget langsomt.

Mit gamle grafikkort Geforce 4 TI4200 var der overhovedet ingen
problemer.

Nogen forslag??

/K.

Fra : K

Dato : 07-01-07 15:21

Nu har jeg lige sat det gamle grafikkort i igen, og så kører det bare
der ud af!

Er der slet ingen der kan hjælpe????

/K.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-01-07 15:34

"K" <kennet_r@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Nu har jeg lige sat det gamle grafikkort i igen, og så kører det bare
> der ud af!
>
> Er der slet ingen der kan hjælpe????

driver

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-01-07 15:42

K wrote:
> Nu har jeg lige sat det gamle grafikkort i igen, og så kører det bare
> der ud af!

Så du har ikke gjort noget mht drivere?

tag et kik her
http://www.overclock.net/faqs/12466-info-nvidia-driver-cleaning-guide.html

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : K

Dato : 07-01-07 21:11

Jeg afinstallerede den gamle driver, og smed de nye på. (det har jeg
gjort et par gange nu)

Jeg har været inde på Nvidia's website og downloade de nyeste
drivere.

Har fundet et par steder på nettet, hvor andre har samme problem, men
de har ikke gået nogen løsning på det. Nogen påstår det kan være
PSU'en der er for lille.

/K

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-01-07 10:42

K wrote:
> [...]
>
> Har fundet et par steder på nettet, hvor andre har samme problem, men
> de har ikke gået nogen løsning på det. Nogen påstår det kan være

Hvilket grafikkort? De nyere grafikkort skal have strøm fra molexstik (som
du også bruger til harddisk, DVD-drev osv.). Sidder der et molexstik på
grafikkortet, skal du have det tilsluttet. Hvad har du af PSU?