Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kan nu kun kører uden Hardware accelcarati~
Fra : Jesper

Dato : 03-01-07 17:48

Mit GeForce FX5200 vil pludselig kun vise film uden H.A. Alt andet virker
ok.
Hvis jeg prøver at se film med H.A. begynder skærmen at blinke for til sidst
at
gå i dvale (ingen signal fra grafikkortet).

Er det grafikkortet der er ved at dø eller er det en software ting.

Jesper Larsen

Fra : Mads

Dato : 03-01-07 18:37

On Wed, 3 Jan 2007 17:48:07 +0100, "Jesper" <jesper@what2wear.dk>
wrote:

>Mit GeForce FX5200 vil pludselig kun vise film uden H.A. Alt andet virker
>ok.

Har du lige opdateret driveren?

Jeg fik nemlig samme problem med mit 7800GTX kort og her var
løsningen at gå et par versioner tilbage i Geforce driveren.

mvh Mads

Fra : Jesper

Dato : 03-01-07 18:57

Jeg kører selv med version 77.72 fra 15.06-2005

Fra : Mads

Dato : 03-01-07 22:40

On Wed, 3 Jan 2007 18:56:52 +0100, "Jesper" <jesper@what2wear.dk>
wrote:

>Jeg kører selv med version 77.72 fra 15.06-2005

Ok, din er så endnu ældre end min. Jeg kører med version 84.21 fra
marts 2006 og med den virker HA på mit kort. Opdaterer jeg til en af
de nyeste virker HA ikke. Mystisk.

mvh Mads