Bedste køb til max. 600,-kr?
Fra : Martin Schulz

Dato : 02-01-07 11:07

Hejsa!

Jeg kører i øjeblikket med et gammelt Geforce MX440 AGPx8 64mb fra MSI...

Nu vil jeg gerne have bedre 3D-grafik til spil (f.eks. Battlefield 1942)

Vi fik tvillinger for godt 3 år siden (det var barn nr. 2 og 3) og jeg har
ikke rigtigt haft tid til at sætte mig ved computeren siden. Nu begynder der
at blive lidt tid igen, men pengene ligger ikke i store bunker herhjemme, så
derfor:

Hvad kan jeg få af grafikkort for ca. 5-600,-kr, som forbedre mit
grafikniveau væsentligt.

Nuværende PC:
AMD Bartoon 2500+
768 mb ram
160 mb harddisk

På forhånd tak...!

Mvh.
Martin

Fra : Martin Schulz

Dato : 02-01-07 11:14

Glemte lige at sige, at der meget gerne må være TV-out på kortet...

Hvordan med DVI <> VGA ?? er det vigtigt?

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 02-01-07 15:55

"Martin Schulz" <masc@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg kører i øjeblikket med et gammelt Geforce MX440 AGPx8 64mb fra MSI...

Et brugt Nvidia 6600gt eller 6800

Husk, du har sikkert AGP port, og IKKE PCI-E port.

Til 600 kr fra nyt, får du ikke noget der virkelig rykker. Gode grafikkort
koster fra 1000+ kr

Fra : Dr.Phil

Dato : 02-01-07 17:05

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:GaCdnTwuccqo7wfYRVnyvgA@giganews.com...
> [...]
>
> Husk, du har sikkert AGP port, og IKKE PCI-E port.
>
> Til 600 kr fra nyt, får du ikke noget der virkelig rykker. Gode grafikkort

Jeps et 6600GT kan køre BF2 i Medium Settings umiddelbart.
Har selv et MSI6600GT og en XP2600+ (FSB333mzh).