Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
MSI X1950XT-VT2D256E-HD?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-07 10:42

Hej

Jeg har fået byttet mit Sapphire X1950Pro kort da det gik ret meget i udu
Der er stadig returret på kortet så jeg returnerer det nye kort og køber
noget andet

Jeg har haft kikket på X900XT (Asus) samt 7950GT kort (XFX)
MSI er lige kommet med et X1950XT kort med 256Mb ram til ~ 2200 kr (shg)

MSI grafik kort - er det noget man kan satse på, eller?

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : PA

Dato : 04-01-07 09:04

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> MSI er lige kommet med et X1950XT kort med 256Mb ram til ~ 2200 kr (shg)
>
> MSI grafik kort - er det noget man kan satse på, eller?

MSI er skam ikke dårligt. Tværtimod. Jeg valgte et MSI kort (Nvidia baseret)
for noget tid siden da jeg skulle have et nyt GFX kort da tests viste at MSI
have lavet et kort der var en anelse hurtigere end andre producenter af
samme type. Købte kortet og det fungerede upåklageligt.

Her i december købte jeg en gaming PC hvor der var formonteret et MSI
RX1950XTX-VT2D512E. Jeg købte ved siden af et 8800GTS kort da jeg ville have
det hurtigste. Men efter nogle tests jeg lavede selv, blev jeg så glad for
mit MSI RX1950XTX-VT2D512E, så jeg solgte 8800GTS kortet selvom det var
langt hurtigere end MSI'et. Så jeg vil da nok vælge MSI igen når der engang
i fremtiden skal opgraderes.
--
PA