Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Jeg vil snigemyrde..
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 19:57

... men lur mig, om ikke mit ynkelige grafikkort fik sat en prop i løbet på
den tanke!

Jeg har en IBM z60t 1.8ghz med Intel GMA 900 - og et helt frisk indkøbt
Hitman Blood money spil. De to vil tilsyneladende ikke sammen!?!

Nu mit spg; Kan jeg gøre noget som helst for at få spillet til at køre?
Eller er jeg tvunget til at købe ny PC, hvis jeg skal have stillet min
blodsult?

/Regards fra en trigger-happy

Fra : Sune Storgaard

Dato : 30-12-06 21:46

Dumrian skrev:

> [...]
>

> Nu mit spg; Kan jeg gøre noget som helst for at få spillet til at
> køre? Eller er jeg tvunget til at købe ny PC, hvis jeg skal have

Du kan prøve med en ny/anden driver, er så vidt jeg kan se den her du skal
fodre den med, men ellers find selv en på intel.
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/Product_Filter.aspx?ProductID=1764

Den yder så vidt jeg husker omkring i omegnen af et radeon 9000 kort, ikke
just et monster, men det burde være muligt at i det mindste få et
lysbilledeshow ud af det..

Generelt kan det gøre en forskel hvis du ændrer shared ram til 64 eller 128
(eller derover ) i bios. Har dog ingen anelse om hvad den model står til
default og om det overhovedet er shared.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]