Sapphire ATI Radeon X1600Pro AGP
Fra : Per Rasmussen

Dato : 25-12-06 11:43

Vil dette AGP kort kunne køre i 1366x768 på mit nye Samsung 32" LCD TV??

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341210

Fra : LNC

Dato : 25-12-06 17:12

kunne tyde på det hvis man læser specs på deres hp men eller s er der jo
poweratrip til at lave det om

Mvh Lars
"Per Rasmussen" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse
> Vil dette AGP kort kunne køre i 1366x768 på mit nye Samsung 32" LCD TV??
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341210

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Brian Lund

Dato : 26-12-06 02:48

> Vil dette AGP kort kunne køre i 1366x768 på mit nye Samsung 32" LCD TV??
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341210

Det kan ihvertfald køre 1360*768 uden nogen modifikationer/programmer til
hjælp.

Brian