Hvilket kort er bedst?
Fra : Engelbredt

Dato : 24-12-06 14:36

Jeg har to kort, men hvilket er bedst?
Det ene er et MSI NVIDIA GeForce FX 5200 128mb
Det andet er et Geforge 4 MX 440 8x 128mb.....
Jeg har ikke meget forstand på den slags, så håber der er en der kan hjælpe

vh EB.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-12-06 15:19

Engelbredt wrote:

> [...]
> Det andet er et Geforge 4 MX 440 8x 128mb.....
> Jeg har ikke meget forstand på den slags, så håber der er en der kan

FX5200 kortet.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-12-06 17:08

> FX5200 kortet.

Well... De er begge to ca. lige gode (læs: dårlige ;)) men FX5200
understøtter directx9, og er også det nyeste kort.

Brian

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-12-06 03:05

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Well... De er begge to ca. lige gode (læs: dårlige ;)) men FX5200
> understøtter directx9, og er også det nyeste kort.

Hvor kvikt er et Radeon 9250 med 256 MB RAM (AGP) i forhold til GeForce 4 MX
440 (128 MB RAM - AGP) ?

Er der nogen som har et bud på det ?

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com