Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tvout bliver sort hvid på radeon igp 345m ~
Fra : Michael

Dato : 14-12-06 19:51

Hejsa

Har et problem med min kammerats bærbar som er en

Compaq Presario 2508eu hvor der er et graffikort som er :

radeon igp 345m

jeg kan godt få den til at vise skærmen i sort hvid men man ikke se hvis man
afspiller video så er afspilleren sort på tv skærmen

er der en løsning på hvordan jeg kan få det i farver og så man kan se video
på tvet ?

Bag på bærbaren er der et gult stik det ligner et multistik, der er et kabel
i som laver det om til composite stik som går over i tv

kan i hjælpe ?

mvh

michael