Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Passiv kølet grafikkort med god s-video
Fra : John

Dato : 13-12-06 22:48

Hej,

jeg skal have købt et nyt grafikkort til en maskine jeg er ved at
sammensætte.

Maskinen skal blandt andet bruges til videoredigering, hvorfor jeg er
interesseret i et grafikkort med en god s-video udgang.

Jeg har med mit gamle grafikkort (Nvidia) haft det problem, at hvis
opløsningen på VGA-udgangen blev for høj (1280*1024), blev opløsningen
på s-video udgangen også for høj, uden mulighed for at sætte den
tilstrækkelig ned.

Jeg er i tvivl om det problem optræder hos både ATI's og Nvidias kort?

Jeg har pt. kigget på følgende kort:

http://kortlink.dk/3eyb:
ASUS Radeon X1300PRO Silencer, 256 MB, VIVO, PCI-E

eller:

http://kortlink.dk/3eyc:
ASUS EN7300LE TOP, Silent, 256 MB, PCI-E

eller:

http://kortlink.dk/3eyd
ASUS EN7300GT, Silent, 256 MB, PCI-E

Hvad vil være det bedste bud?
Et krav, ud over en god s-video udgang er, at kortet er uden blæser.

Mvh

John