Nyt passivt kølet grafikkort
Fra : Hansen

Dato : 12-12-06 09:53

Hejsa,

Nu er jeg blevet så træt af mit larmende Palit Daytona TI4200 at det skal
skiftes. Denne gang med et passivt kølet grafikkort så støjniveauet kan
nedbringes. Spørgsmålet er så bare hvilket kort man skal vælge ...
Eneste krav er at det er bedre end det nuværende (har ikke overblik over om
det giver sig selv).
Jeg behøves ikke at have state-of-the-art, men spiller da BF2 og lign. fra
tid til anden. Måske DVI og tv-out ikke ville være dumt at have.
Kan sådan noget gøres for en ca. 500,- (give or take)? Og hvad er det for et
kort i så fald?

Det kan da lige nævnes at jeg har et Asus P4S8X-X bundkort

/Hansen

Fra : Nicolai

Dato : 12-12-06 10:30

> [...]
> et kort i så fald?
>
> Det kan da lige nævnes at jeg har et Asus P4S8X-X bundkort

Mon ikke et brugt 6600GT Silencer kan bruges?

Kan anbefales på det prisniveau.

Fra : lindenskov

Dato : 12-12-06 16:27

"Nicolai" <no@no.com> wrote in message

> Mon ikke et brugt 6600GT Silencer kan bruges?
>
> Kan anbefales på det prisniveau.

Fås det som AGP? Har ikke umidelbart kunnet finde det.

Hansen's bundkort har jo AGP port.

Fra : Nicolai

Dato : 12-12-06 21:06

> Fås det som AGP? Har ikke umidelbart kunnet finde det.
>
> Hansen's bundkort har jo AGP port.

Hmm ved ikke om silencer gør, men en ven har et 7800gs til AGP - om det
larmer skal jeg ikke kunne sige