Hint i popupmenu
Fra : Torben Kristiansen

Dato : 27-06-01 19:13

Hej

Jeg kan ikke får Hint i popmenu til at virke, jeg har sat showhint og alt
det, det virker fint på button, hvad gør jeg forkert, håber der er nogen der
kan hjælpe.
Ps jeg har delphi 4

mvh Torben

Fra : Torben Kristiansen

Dato : 27-06-01 21:16

Jeg har fundet ud af det kan ikke lade sig gøre at får små gule hint ved
popupmenu. i delphi 4

mvh Torben

Fra : Thomas P

Dato : 27-06-01 22:08

> Jeg har fundet ud af det kan ikke lade sig gøre at får små gule hint ved
> popupmenu. i delphi 4

Med den standardiserede TPopupMenu, nej - men hvis du legede lidt med
komponenten eller fandt noget rundt omkring, kunne det måske godt komme til
at virke. Du kan eventuelt også skrive din egen metode til hints, der så
bliver tegnet direkte til skærmen når musen er over et TMenuItem

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Torben Kristiansen

Dato : 28-06-01 02:23

"Thomas P" <blomme@post.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at virke. Du kan eventuelt også skrive din egen metode til hints, der så
> bliver tegnet direkte til skærmen når musen er over et TMenuItem

Mange tak for rådene, da jeg stadigvæk synes det kan være nyttigt, det er
ikke altid man lige ser statuslinjen, jeg vil prøve at finde en færdig
komponent. da jeg ikke er nogen ørn ud i delphi programmering. så denne
lille detalje her har godt nok kostet nogle timer

mvh Torben

Fra : P.L.

Dato : 29-06-01 21:55

Hej Torben
Jeg vil bare fortælle, at jeg heller ikke har kunnet få det til at virke.
Finder du ud af noget, er jeg meget interesseret i at høre om det.

Peter
jessie-peter@get2net.dk

Fra : Torben Kristiansen

Dato : 01-07-01 01:31

"P.L." <jessie-peter@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Torben
> Jeg vil bare fortælle, at jeg heller ikke har kunnet få det til at virke.
> Finder du ud af noget, er jeg meget interesseret i at høre om det.
>
> Peter

Det er rat at hører at der også er andre der har prøvet, men som sagt du kan
får hint i statuslinjen, lidt besværlige og ikke altid så hensigtsmæssigt,
jeg skriver hvis jeg finder noget der kan give de små gule.

mvh Torben

Fra : P.L.

Dato : 02-07-01 23:40

OK !!!