borebiller
Fra : Tina

Dato : 13-01-07 08:47

Borebiller i træværk på en gammel ejendom, hvad gør man ved dem?

Jeg ved man kan få et firma ud, men er der slet intet man selv kan gøre??

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Anders Majland

Dato : 13-01-07 23:49

> Borebiller i træværk på en gammel ejendom, hvad gør man ved dem?
> Jeg ved man kan få et firma ud, men er der slet intet man selv kan gøre??

Du kan gøre noget gifttigt stads til at smøre på - Det er en klar væske men
jeg kan ikke huske navnet. BTW det må ikke bruges indendørs i et hus med
beboelse, men vi gav tagkonstruktionen en omgang med det inden vi lavede
førstesal . prøv evt groups.google.com med borebiller og mit efternavn - jeg
har skrevet det nogle gange før

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Martin Bak

Dato : 14-01-07 13:49

> [...]
> lavede førstesal . prøv evt groups.google.com med borebiller og mit
> efternavn - jeg har skrevet det nogle gange før

Aqua-Perm fra Gori. Og det må såvidt jeg ved godt bruges indendørs. På
længere sigt er en nedsættelse af luftfugtigheden den permanente løsning.

Martin

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-01-07 16:17

Anders Majland <See.Signature@Address.invalid> wrote:

> [...]
> førstesal . prøv evt groups.google.com med borebiller og mit efternavn - jeg

Er det Boracol du tænker på?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert

Fra : Anders Majland