WOW + 10 dages trial
Fra : Lars Jensen

Dato : 12-01-07 22:01

Hej Alle

Jeg vil gerne proeve WOW, og har hentet en 3 Gbyte fil og installeret
den, men hvordan kommer jeg videre?

Jeg har hentet den, men mangler en trialkey eller noget...

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-01-07 22:05

Lars Jensen skrev:
> Hej Alle
>
> Jeg vil gerne proeve WOW, og har hentet en 3 Gbyte fil og installeret
> den, men hvordan kommer jeg videre?
>
> Jeg har hentet den, men mangler en trialkey eller noget...

Argh... google er min ven... jeg fandt en key...

Lars B

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-01-07 22:08

Lars Jensen wrote:

> Jeg vil gerne proeve WOW, og har hentet en 3 Gbyte fil og installeret
> den, men hvordan kommer jeg videre?
>
> Jeg har hentet den, men mangler en trialkey eller noget...

http://www.fileplanet.com/promotions/worldofwarcraft/trial/wow_nonreg.aspx

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-01-07 01:30

Peter Lykkegaard skrev:

> http://www.fileplanet.com/promotions/worldofwarcraft/trial/wow_nonreg.aspx

Tak, havde fundet en....

Skodspil.... jeg doede, og floej rundt med min ghost for at finde mit
corpse.... roeg op i et trae, og ud over kanten af kortet!!!

Nu kan jeg ikke kommme tilbage, og skal starte forfra...

> - Peter

Lars B

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 13-01-07 11:51

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan jeg ikke kommme tilbage, og skal starte forfra...

du kan bruge den hearthstone der er i din rygsæk.

jens

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-01-07 16:04

JENS ANDERSEN skrev:
> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
>>

> du kan bruge den hearthstone der er i din rygsæk.

Huh.... okay - det må jeg prøve i nat når jeg kommer hjem :)

Tak for tippet...

> jens

Lars B

Fra : Devast8or

Dato : 13-01-07 16:45

"JENS ANDERSEN" <gladfjernlortet1@mail.dk> wrote in message

> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> >

> du kan bruge den hearthstone der er i din rygsæk.
>
> jens

Hvis han er død kan han ikke bruge sin hearthstone.

Til Lars:
Du behøver ikke at løbe tilbage til din krop for at komme til live. Ved alle
graveyards er der en Spirit Healer som kan bringe dig til live igen. Det
koster dog lidt ekstra på denmåde at dit udstyr bliver mere ødelagt af at
komme til live på denne måde, men hvis du lige er startet bør det ikke være
et stort problem. Derudover bliver du svagere i et kort stykke tid.

Hvis du er løbet væk fra graveyarden og ikke kan komme tilbage dertil og
heller ikke kan komme til din krop har du et par andre muligheder. Der er en
funktion under hjælp der hedder "unstuck" eller noget i den stil. Prøv den.
Hvis ikke det hjælper kan du åbne en "ticket" (også under hjælp). En tickets
er en slags "mail" til Blizzard - de har nogle gamemasters siddende som kan
hjælpe folk med denne slags problemer. De svarer dog ikke nødvendigvis
hurtigt så hav lidt tålmodighed. (og vær opmærksom på at det kun er tekniske
problemer, chikane og den slags ting, en gamemaster kan hjælpe med. Hvis du
har problemer med en quest el. lign. vil de ikke gøre noget).

En sidste mulighed er at glæde dig over at du lige har startet spillet og
derfor ikke er kommet særligt langt, så du istedet kan lave en ny character
uden at miste flere dages (effektiv) spilletid.

Håber du får din character tilbage på rette spor.

Devast8or

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-01-07 16:57

Devast8or skrev:
> "JENS ANDERSEN" <gladfjernlortet1@mail.dk> wrote in message

> Hvis han er død kan han ikke bruge sin hearthstone.

Og død er jeg :)

> [...]
> komme til live på denne måde, men hvis du lige er startet bør det ikke være
> et stort problem. Derudover bliver du svagere i et kort stykke tid.

Se, jeg tænkte jo at jeg ville spare mig selv for at få ødelagt udstyr
osv. så jeg ville da bare lige finde min krop...

I min "søgen" fløj min "sjæl" op over en træstamme, og ud over kanten af
de høje bjerge der omgiver det realm jeg er i, og man kan ikke komme
tilbage den anden vej :(

> [...]
> problemer, chikane og den slags ting, en gamemaster kan hjælpe med. Hvis du
> har problemer med en quest el. lign. vil de ikke gøre noget).

Jeg må prøve om jeg kan få unstuck til at virke, ellers må jeg tage fat
i gamemasters eller Blizzard..

> En sidste mulighed er at glæde dig over at du lige har startet spillet og
> derfor ikke er kommet særligt langt, så du istedet kan lave en ny character
> uden at miste flere dages (effektiv) spilletid.

Du har ret - men efter at have spillet i nogle timer, og løst et par
quests osv. var det ret irriterende at opleve dette - jeg synes det må
være en bug at man kan ryge den enevej ud over de fordømte bjerge, men
ikke kan komme tilbage...

> Håber du får din character tilbage på rette spor.

Med dine bud, vil jeg gøre et forsøg, tak!

> Devast8or

Lars B

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 13-01-07 17:28

> Og død er jeg :)

ok havde forstået det sådan, at det var med din krop du var røget ud over.

Jens

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-01-07 17:53

JENS ANDERSEN skrev:
> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
>>

> ok havde forstået det sådan, at det var med din krop du var røget ud over.

"jeg doede, og floej rundt med min ghost for at finde mit corpse"

Ikke helt :)

> Jens

Lars B

Fra : Devast8or

Dato : 14-01-07 03:35

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message

> Se, jeg tænkte jo at jeg ville spare mig selv for at få ødelagt udstyr
> osv. så jeg ville da bare lige finde min krop...

Det er også det smarteste i de fleste tilfælde. Hvis du finder din krop igen
tager det udstyr du har på 10% skade, men hvis du bruger en spirit healer
tager alt dit udstyr, dvs. både det du har på og det i din backpack, 25%
skade. Det kan blive til en hel del når man render rundt med to sæt udstyr i
sin backpack. Men nogle gange kan det være nødvendigt alligevel. Og så længe
du lige er startet kommer det ikke til at koste dig alverden at gøre dette
når det en enkel gang imellem er nødvendigt.

> I min "søgen" fløj min "sjæl" op over en træstamme, og ud over kanten af
> de høje bjerge der omgiver det realm jeg er i, og man kan ikke komme
> tilbage den anden vej :(

Ævs, lyder ikke godt.

Det lyder som om du er Night Elf, er det rigtigt? Og lige nu står du på
nogle tykke grene og du kan ikke hoppe op igen?
Hvis du kan komme hele vejen ned til vandet bør du kunne løbe rundt om øen -
på sydsiden er der er sted der hedder Rut'Theran Village, der kan du komme
op på land og ind i Darnassus (der er en lilla portal i et træ). Derfra kan
du så løbe tilbage til din krop. Der er et kort over øen her
http://thottbot.com/?m=796&s=b

> [...]
> quests osv. var det ret irriterende at opleve dette - jeg synes det må
> være en bug at man kan ryge den enevej ud over de fordømte bjerge, men

Ja, det er helt sikkert irriterende. Det er jo ikke lige det man har lyst
til at bruge mest tid på når man lige har startet spillet. Men som sagt bør
det være muligt for dig at komme ned til vandet og så løbe rundt om øen.

Devast8or

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-01-07 15:46

Devast8or skrev:
> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message

> Ævs, lyder ikke godt.

Nej, det var træls! (på godt jydsk)

> Det lyder som om du er Night Elf, er det rigtigt? Og lige nu står du på
> nogle tykke grene og du kan ikke hoppe op igen?

Korrekt - Night Elf... Men det er faktisk lykkedes mig at komme tilbage,
og jeg brugte heartstone, selv om jeg var død - kan det være rigtigt?

> Devast8or

Lars B

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-07 13:38

In article <45a9012f$0$4171$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, lars@zulfo.dk
says...
> [...]
> quests osv. var det ret irriterende at opleve dette - jeg synes det må
> være en bug at man kan ryge den enevej ud over de fordømte bjerge, men

Det lyder som en sjælden bug.

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-01-07 15:46

PerX ... skrev:
> In article <45a9012f$0$4171$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, lars@zulfo.dk
> says...
>

> Det lyder som en sjælden bug.

Måske - men nu er jeg kommet tilbage, on right track...

Lars B

Fra : Peter T.

Dato : 14-01-07 17:53

PerX ... udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det lyder som en sjælden bug.

Nej. Han befinder sig i Darnassus, som er en ø omgivet af høje klipper.
Og hopper man udover når man er ghost, så er der kun en ting:
Svæve videre ned til vandet og så langt væk fra øen (ovenpå vandet
naturligvis) som muligt indtil fatigue tager livet af ens ghost(!).
Alternativt er at finde vej hen til byen på sydsiden. Men det kan snildt
tage en halv time eller mere...
Og der er forøvrigt MANGE, der har taget turen udover klipperne på
Darnassus og det er drønirriterende! :)

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Jackie

Dato : 15-01-07 11:51

> [...]
> corpse.... roeg op i et trae, og ud over kanten af kortet!!!
>
> Nu kan jeg ikke kommme tilbage, og skal starte forfra...

Log af serveren og log på igen. På den måde startede jeg igen på
kirkegården, og kunne løbe mod mit lig en gan gtil...

Jackie

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-01-07 17:52

Jackie skrev:
> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Log af serveren og log på igen. På den måde startede jeg igen på
> kirkegården, og kunne løbe mod mit lig en gan gtil...

Virkede desværre ikke for mig :(

> Jackie

Lars B